Vi som gifter oss 4 JULI!!
Hej alla nervösa, förväntansfulla, pirriga, kära brudar som ska gifta sig den 4 juli i år...
Hur har ni det? Dela med er av era tankar och annat skoj..
Kram till er alla!
Hej alla nervösa, förväntansfulla, pirriga, kära brudar som ska gifta sig den 4 juli i år...
Hur har ni det? Dela med er av era tankar och annat skoj..
Kram till er alla!
Vi har kanonväder, när man äntligen fick någorlunda sådär djup sömn hade katterna spel här utanför. Just då kände jag verkligen : faan, vi skulle skaffat vandrande pinnar istället!!" Men sen, det är ju min bröllopsdag idag!! Tjohooooo.. Ha det bäst idag alla
Hade ni det bra igår?
Jag kan ärligt säga att det var nog bästa dagen i mitt liv.. Bästa dygnet t om.. Sitter och äter resterna av tårtan nu hihi
Samma här!! Vi är så nöjda med allting!! Det var verkligen en dag jag aldrig kommer glömma!!
Fast vi har haft festligheter för oss tors-sön men den största och bästa var i lördags självklart!!
Det blev även kanon för oss i lördags, allt kändes lyckat så det känns verkligen bra :)
Vigseln i kyrkan kändes kanon, vädret var bra och festen kändes lyckad så kan inte kännas bättre :D
Blev en lång dag, vi var kvar till runt 01.00 och de sista gästerna verkar ha lämnat festen vid 04.00-04.30 och gästerna verkar ha haft det trevligt :)
Överraskning från maken (kändes ovanligt att skriva ;) ) var att han hade bokat en svit på ett hotell i närheten med blomblad, champagne och morgongåvan kom inrullandes med frukostvagnen :) Blev pricken över i´et :)
Så nu är det dags att "jaga" in bilder från de som ska ha tagit kort, och hoppas att det finns några fina :D
Hur var eran dag? :)
Vår dag kunde INTE ha blivit bättre!!
Vädret var perfekt hela dagen/kvällen/natten (särskilt viktigt eftersom vi hade utomhusbröllop...), vigseln var som en dröm, bandet spelade superbra musik i vår loge och alla dansade, drack och hade kanontrevligt!
När solen gick upp satt vi vid brasan och sjöng och spelade gitarr...
Maken(har inte vant mig än) överraskade mig under middagen med att spela gitarr och sjunga Winnerbäcks "För dig".... Åh, så extra kär man är i en sådan stund! Hans dotter hotar honom med att lägga upp det på YouTube så håll ögonen öppna...;)
Känns vemodigt att det är över, eller det är ju nu det börjar..., men vi lever lääänge på minnena!
Grattis alla ni andra FjärdeJuliBrudar!!!!!!!!
Tjing
En lycklig brud till här
Perfekt dag för ossmed med strålande väder, vi gifte oss i trädgården och det var så fint!!
Anlände med traktor, jag och tärnor och näbben i skopan medans min MAN (fniss)körde
Vi åkte skoter ur "bild" efter vigseln, gissa om gästerna blev överraskade
Kanondag för oss med
Grattis allihop!
Vi hade det helt underbart. Som en saga. Igår när vi kom hem från bröllopssviten och tittade på bilderna och presenterna grät vi av lycka båda två....Allt känns så stort. Vi är så nöjda och överrösta med kärlek från våra nära och kära...
Nu finns det några bilder i mitt galleri!!
Kan inte få nog av att sitta å titta på alla bilder!!
Har också lagt ut bilder i mitt galleri :)
Plummis83, fina bilder, måste även ha varit mysigt med säckpipa?! :)
Ja, det var riktigt häftigt, maffigt och magiskt med säckpipan!
Han spelade även en hel del vid festlokalen så det var roligt! En vän till min man så han var ju bjuden till bröllopet! En äkta skotte!!
Idag fick jag två av skivorna vi lämnade ut i adresserade kuvert på festen!! Jätteroliga bilder, bla på mig och mannen när vi shakar till vår låt och avslutar med ett "lets dance"-lyft! + lite roliga fest kort framåt småtimmarna. Men väntar otåligt på fotografens bilder.. Gaahh vill ha NU!! Så man får ut tackkorten i tid.
Samma här så sitter vi å väntar på fotografens bilder men läste på bloggen att han skulle fixa bröllopsbilder å få iväg de idag så jag hoppas det är våra för då borde vi få de snart!!
Till att börja med måste jag säga stort grattis till er alla nya fruar. Själv har jag ett tag kvar, jag gifter mig i januari nästa år. Därför är jag inne och läser en massa tips här på BT. Var inne och läste lite på er tråd och fick se ett inlägg från Ne11ie om hennes klännning. Den var jätte fin och när jag var inne på den webbadressen så fick jag se en massa andra fina bröllopsklännningar.
Så jag måste fråga dig Ne11ie var köpte du din klänning? Vilka är återförsäljare för dem?
Skulle var jätte tacksam om jag fick svar på min fråga, hoppas du är kvar Ne11lie.
Så har man gjort ett avtryck i fotbollsvärlden också.. Vår vals har hamnat på två olika forum. www.forza-glenn.blogspot.com och www.baraben.com (en bit ner)..
Känns himla roligt och lite underligt