• sindri

augusti 2010

nu när våran tråd är stängd så tänkte ja göra en ny. de måste ju finnas massor kvar att prata om.

• Svar på tråden augusti 2010
  • Sundance

Absolut 1:an tycker jag också. Jag älskade den. De andra var lite för princess-aktiga för mig. . Jo, de där klänningarna som är lite korsett-aktiga och rakt skurna över bysten sitter ju tokigt bra på modellerna med getingmidjor och boobs uppushade till hakan

Jättefina var de allihop men som sagt, 1:an får min röst.

• sunzhine

Sundance-Jag bor jättenära centrum, vid Corner o det borde du ju kanske känna till

Jag håller med om att första klänningen är klart finast, jättefin är den!

Nästa vecka börjar jag med träningen igen efter 6 vecors semestr o jag längtar,ska bli så skönt o komma igång igen o nu ska jag ligga i o få mig i form igen. Bröllopet är ju en klar morot i allafall...

• Sundance

Jo, jag skulle ju komma igång med min träning idag, men nu kom sambon in i butiken och tyckte vi skulle skippa träningen och åka hem och städa garderoben istället. Men det ligger något i det han säger. Vi har tvättat så mycket de senaste dagarna att vi inte hunnit med att stryka och vika. Det är ett litet irritationsmoment när man står där på morgonen, trött och stressad och har 3/4 av sin garderob nerknölad i ikea-kassar.

• Fröken Skruttis

Hejsan!

Vi slår till i Augusti nästa år,förmodligen den 7:e!..:)
    Vi ska ha vårat i Göteborg.:)

• Sundance

vart blir festen för er allihop då? Slott, lokal, restaurang, herrgård, utomhus, hemma, tält...?

• Linaz

Kul att det är fler som har samma datum :o) Jag gifter mig i malmö :o)

• Linaz

Vår fest blir i lokal vi var o kollade på den i fredags och jag ringde och bokade den idag =) men vi kommer inte ha en "vanlig & stel" bröllopsfest utan mer som en fest med massa buffe mat ( afrikanskt )och sen massa dans o fest hela natten.
    Hoppas ni förstår vad jag menar *s*

Kramar Lina

• sunzhine

vi kommer ha i lokal, förhoppningsvis på sambons jobb,men beror på om de hinner sälja stället o de nya köparna gör om lokalerna så vi ska kolla runt lite på fler för attt ha en back-up plan så att säga...

• jelicka

Hej! jag hoppar också på här. Vi ska gifta oss den 14/8 2010 utanför helsingborg. Festlokal är dock inte bokad än och är väl lite kluven vad vi vill ha för något!

• Waldekranz

tack för alla åsikter om klänningsmodeller och runda magar :P

Svar på tråden augusti 2010