• sindri

augusti 2010

nu när våran tråd är stängd så tänkte ja göra en ny. de måste ju finnas massor kvar att prata om.

• Svar på tråden augusti 2010
  • workoutgirl

skriver i den här tråden också Nu har vi bokat vigsel i stadshuset 28/8 2010

• sunzhine

härligt, ju fler desto bättre!

• giz83
    Sundance skrev 2009-08-13 11:26:36 följande:
    Ja, jag fattade inte heller någonting när han kom hem gråtandes Lokal är hopplöst. Jag hade på ett sätt gärna fortsatt att kika i jakt på något som kanske är ännu bättre en vårt slott, men nej, nu ska jag satsa på det och planera efter det. Det kommer bli supervackert! Det enda felet är att deras slottspark och vallgrav inte är så välskött. Annars är det perfekt! De har en Romeo- och Julia-balkon på baksidan av huset, vad tror ni om att ta fotona uppe på den? Att vi står där uppe... Och så har de en träbro över vallgraven, där kanske också kunde bli fint...
    den där balkongen låter underbar för fotografering...*avis som 17*

men det där med att parken inte e så välskött så kan man ju fråga om det finns möjlighet till att de fixar det tills ni ska gifta er...skadar ju inte att fråga iaf...

*kärleken är evig*
  • Skimmra

Gud vad kul! Jag sökte precis efter en tråd för augusti 2010 och hittade bara den stängda tråden, men nu finns den här!

Jag och m2b skall gifta oss den 14 augusti i Göteborg. Kyrka och festlokal är bokat samt båt som skall ta bröllopsgästerna från kyrkan till festlokalen.

Någon mer än jag som planerar bröllop i Göteborg från Stockholm?

• Humlan66

Lilla fröken H skrev 2009-08-12 10:03:51 följande:

Humlan66: Jag känner mig lite stressad av det här med lokal letandet!! Man är rädd att missa något toppen ställe, priser och menyer och ... jag blir alldeles snurrig.. Känns som att bara fest stället är bokat så kan jag slappna av, lite i alla fall. :-/
    Ja precis så känner jag med. PRECIS. just nu är inte bröllopsplaneringen så rolig just för att man inte hittar den där förb**ade lokalen *s* men det är ju så att bara man hittar den så kommer resten av planeringen igång mera på allvar.
    Men idag va jag iaf på stan och började prova klänningar på tärnan som hon ska ha. Vi ska ses på söndag och plöja nätet lite och sen åka till sthlm nån dag och prova mera klänningar .Lite kul iaf
  • pershjärta

humlan66 var ska ni vara?

• Humlan66
    pershjärta skrev 2009-08-13 21:07:38 följande:
    humlan66 var ska ni vara?
    Det är just det .. VART ?? Vi vet ju inte
  • giz83

humlan--> vart i vårt avlånga land ska ni gifta er?

har ni råd (gäller aller er brudar här inne) så anlita en konsult/koordinator som kan hjälpa er med just lokalletandet. jag har använt mig av den här tjejen och hennes företag och de gjorde det åt mig GRATIS!!!!!!

jsp.nu och mail info@jsp.nu

ett jätte hett tips tjejer!!!

och det  var tack vare henne som jag hittade vår lokal...även om jag bokade själv

men hon kan boka åt er och även hitta alternativ.

så kolla upp det!!!

*kärleken är evig*
  • 23maj2009

Halkar in i denna tråden då vi nu har bestämt oss för den 7 augusti 2010. Vi letar lokal som många av er andra. Det är svårt..man vill ju ha den bästa!

Jag tycker att det är skönt att det är ett helt år kvar, och vi bor inte i nån storstad så konkurrensen är inte så hård om lokalerna..däremot finns det inte heller samma utbud.

Nån som ska på bröllopsmässa?

Lenaisabella

• giz83

23maj2009-- vi ska också gifta oss 7/8 2010...=)

vart bor ni?

kolla mitt inlägg innan ditt o kolla vad jag skrev...kontakta det företaget så kanske du kan få hjälp..??

*kärleken är evig*
Svar på tråden augusti 2010