• sindri

augusti 2010

nu när våran tråd är stängd så tänkte ja göra en ny. de måste ju finnas massor kvar att prata om.

• Svar på tråden augusti 2010
  • Werty

Nån som gifter sig runt Linköping?

• Superstarfia

Nu fick ja äntligen tag i kyrkan efter 10000 försök..

Nu är 7 augusti spikat.. kl 15.00

• giz83
    Superstarfia skrev 2009-08-19 11:57:21 följande:
    Nu fick ja äntligen tag i kyrkan efter 10000 försök.. Nu är 7 augusti spikat.. kl 15.00
    GRATTIS!!! visst känns det skönt!!!

*kärleken är evig*
  • Hante

Är det någon som vet hur länge man får "hålla" kyrkan prelininärbokad - har preliminärbokat två datum och det beror på andra arrangemang kring det hela när det blir... det vet vi först om några veckor!!!

• giz83
    Hante skrev 2009-08-19 12:50:50 följande:
    Är det någon som vet hur länge man får "hålla" kyrkan prelininärbokad - har preliminärbokat två datum och det beror på andra arrangemang kring det hela när det blir... det vet vi först om några veckor!!!
    det beror på om det är andra som är intresserade!! om det kommer någon som vill ha samma datum som ni så ska de ringa er först o kolla om ni ska ha det datumet eller inte...
    *kärleken är evig*
  • Superstarfia
    giz83 skrev 2009-08-19 11:58:36 följande:
    GRATTIS!!! visst känns det skönt!!!

det känns helt underbart.. å nu slipper min karl höra mig tjata om datum.. så nu kan ja lägga planerandet på hyllan några veckor.. :)
  • Sundance
    Superstarfia skrev 2009-08-19 14:51:10 följande:
    det känns helt underbart.. å nu slipper min karl höra mig tjata om datum.. så nu kan ja lägga planerandet på hyllan några veckor.. :)
    Haha. Det där känner jag igen. Min sambo höll på att bli gråhårig över mitt tjat om datum och lokal. Tror det var enda anledningen till att han föll pladask för första stället jag tog med honom att titta på. Han älskar det säkert inte alls så mycket som han säger, men nu slipper han tjatet i alla fall
  • Superstarfia
    Sundance skrev 2009-08-19 19:07:22 följande:
    Haha. Det där känner jag igen. Min sambo höll på att bli gråhårig över mitt tjat om datum och lokal. Tror det var enda anledningen till att han föll pladask för första stället jag tog med honom att titta på. Han älskar det säkert inte alls så mycket som han säger, men nu slipper han tjatet i alla fall
    haha fast han har glömt att de nu kommer tjat om hur inbjudningskorten ska se ut, vilken mat vi ska ha, vilka ringar vi ska ha...

Har idag även pratat med min mamma ochd bett henne *lämna över* mig till min M2b.. min mamma är min idol efter att ha överlevt svår cancer och levertransplatation.. :)
  • Hante
    giz83 skrev 2009-08-19 14:02:49 följande:
    det beror på om det är andra som är intresserade!! om det kommer någon som vill ha samma datum som ni så ska de ringa er först o kolla om ni ska ha det datumet eller inte...
    tack
    har funderat jättemycket på detta - hoppas arrangörena hör av sig snart så vi vet vilket av datumena det blir!!!
  • giz83
    Superstarfia skrev 2009-08-19 14:51:10 följande:
    sundance o superstarfia--> hahaha samma här...jag gjorde samma sak me min "gubbe"!

jag sa att om han vill att vi ska gifta oss nån gång nästa år så får han bestämma datum...och han sa att han ville ha ett sensommarbröllop och gärna augusti...ja men vilket datum svarade jag?!!

hmmm...svarar han...inte i slutet så gärna de två första helgerna...

ok säger ja då säger jag att det blir den 7/8

och så blev datumet bestämt hos oss....hahahah

men som ni skrev så anar han inte att det kommer mer som ska bestämmas...men jag hoppas på att han ger mig ansvaret och att han bara godkänner....hihi

vi får se...vi har haft en paus i planerandet över sommaren men när vi sätter igång ordentligt får vi se...jag vill gärna göra allt nu nu nu!!!
    och så bad jag mamma att hon skulle göra våra inbjudningskort och bad henne om lite tips, men då klagade hon bara o sa att det är ööööver ett år kvar!!!! ta det lugnt vi hinner!!!!

nej jag hinner inte!!! jag vill ju göra det nu me en gng...hihi

har massa ideer och saker som jag vill prova!! förstår de inte det?

nu nu nu nu!!!

*kärleken är evig*
Svar på tråden augusti 2010