augusti 2010
nu när våran tråd är stängd så tänkte ja göra en ny. de måste ju finnas massor kvar att prata om.
nu när våran tråd är stängd så tänkte ja göra en ny. de måste ju finnas massor kvar att prata om.
Nån som gifter sig runt Linköping?
Nu fick ja äntligen tag i kyrkan efter 10000 försök..
Nu är 7 augusti spikat.. kl 15.00
Är det någon som vet hur länge man får "hålla" kyrkan prelininärbokad - har preliminärbokat två datum och det beror på andra arrangemang kring det hela när det blir... det vet vi först om några veckor!!!
jag sa att om han vill att vi ska gifta oss nån gång nästa år så får han bestämma datum...och han sa att han ville ha ett sensommarbröllop och gärna augusti...ja men vilket datum svarade jag?!!
hmmm...svarar han...inte i slutet så gärna de två första helgerna...
ok säger ja då säger jag att det blir den 7/8
och så blev datumet bestämt hos oss....hahahah
men som ni skrev så anar han inte att det kommer mer som ska bestämmas...men jag hoppas på att han ger mig ansvaret och att han bara godkänner....hihi
vi får se...vi har haft en paus i planerandet över sommaren men när vi sätter igång ordentligt får vi se...jag vill gärna göra allt nu nu nu!!!
och så bad jag mamma att hon skulle göra våra inbjudningskort och bad henne om lite tips, men då klagade hon bara o sa att det är ööööver ett år kvar!!!! ta det lugnt vi hinner!!!!
nej jag hinner inte!!! jag vill ju göra det nu me en gng...hihi
har massa ideer och saker som jag vill prova!! förstår de inte det?
nu nu nu nu!!!