augusti 2010
nu när våran tråd är stängd så tänkte ja göra en ny. de måste ju finnas massor kvar att prata om.
nu när våran tråd är stängd så tänkte ja göra en ny. de måste ju finnas massor kvar att prata om.
Jag har funderat fram och tillbaka på saker som jag skulle kunna göra själv. Inbjudningskorten fixar jag själv. hade gärna gjort tårtan. Jag skulle säkert kunna få den god men tyvärr inte så fin som vi vill ha den, är jag rädd. Kommer nog göra snittar själv, att servera till skålen. Kanske chokladdoppade jordgubbar också. Undrar om man klarar av att fixa blomsterbollar att dekorera gången fram till vigselplatsen med...
Igår friade min karl.. :)
I kärlekstunneln på gröna lund.. hur gulligt är inte det? ;)
Är det några brudar från Gästrikland här ??
Jag Fröken Skruttis!! 21/8-2010
Lundby gamla kyrka!!
Hej allihop här går de sakta framåt då de största sakerna redan e bokade. men ja har köpt löshår så ja kan öva har bestämt mig för att fixa allt sånt själv med hår och smink. vi har även hittat en jätte bra fotograf men han ska fota våra barn innan så vi vet hur han funkar i praktiken men han verkar jätte bra att ha och göra med.
Hej på er!
Har ni haft en bra helg? Jag och min sambo bestämde oss för att åka upp till Antikrundan i Höganäs för att få en grej värderad. Stod i kö i nästan 6 timmar för att få en nolla i värde! Haha! Bra koll man har . Gissa om vi skrattade när vi åkte därifrån.
Fröken Skruttis skrev 2009-08-20 14:43:32 följande: