augusti 2010
nu när våran tråd är stängd så tänkte ja göra en ny. de måste ju finnas massor kvar att prata om.
nu när våran tråd är stängd så tänkte ja göra en ny. de måste ju finnas massor kvar att prata om.
Nu har vi lokal bokad! Kändes så bra när vi kom in, kunde se hela festen framför mig..
Det blir på Ruckmans i Göteborg.. väldigt fint ställe som ligger vid vattnet, man ser älvsborgsbron & båtar bla. när man står utanför.
Hej
Hänger med här. Vi ska gifta oss den 21/8 nästa år!!!
Jag har hittat min klänning!! Det blev inte alls vad jag trodde jag skulle vilja ha...men den är så fin...ska bara beställa den med. Var på Wifabello i Kungsbacka och det kan jag varmt rekommendera. Helt fantastisk service.
Lokal har vi fixat det blir Rikssalen i varbergsfästning.
hej cire...
välkommen in hit till oss...hihi
va kul att du hittat din klänning....har du bild på den så man får kika?
va häftigt att vara i en fästning eller den kanske bara kallas så? är från sthlm så jag vet inte hur det ser ut där...hihi har aldrig varit i varberg!
vart ska du beställa klänningen ifrån?
Skulle vilja gå på mässan i trollhättan
Vad kul med en augusti 2010-tråd! Vi har tänkt den 7:e aug, och började leta lokal i förrgår :-/. Men vi fick napp på en bra lokal där de fixar allt inkl mat men man får köpa in dryck själv om man vill, så det låter ju kanon.
Jag bara funderar på, är det kanske roligare att hyra en helt "tom" lokal och ta dit catering, då får man ju fixa stället precis som man vill ha det, och jag älskar ju att pyssla.....
och det är verkligen svårt att hitta en lokal som man känner sig bekväm med och som man känner att här vill vi vara..
jag önskar dig verkligen lycka till med letandet!!!
ja känner mig jätte gnällig men fan va allt e dyrt, ja blev uppsagd förra veckan så nu e de bara ut och börja leta nytt jobb annars blir de nog inget bröllop tyvär men de e ju ett bra tag dit så de löser sig säkert va bara tvungen att gnälla lite så min sambo slipper att höra allt här hemma;)
du kan ju fråga personalen på stället om du kan få ha ett finger med i spelet när det gäller dekorationerna....det tror jag att man kan få göra iaf...eller kanske t o m att man borde få göra det...hihi
Börjar fundera på om den 21:a Augusti nästa år är "försent"på säsongen? Vill ju att ett mysigt sensommarbröllop.. Just nu är det ju svinkallt ute..blåsigt och regnigt...:(