augusti 2010
nu när våran tråd är stängd så tänkte ja göra en ny. de måste ju finnas massor kvar att prata om.
nu när våran tråd är stängd så tänkte ja göra en ny. de måste ju finnas massor kvar att prata om.
det brukar gå fort med sånt där
jag och min sambo gifter oss antingen den 7 eller 14 augusti.. vi har prelbokat kyrkan båda lördagarna och skall bestämma oss när vi vet om vi får våran favorit festlokal.. :)
va spännande superstarfia...=)
du får uppdatera sen
Låter som att det är dax för mig att kolla upp det här med vigselförrättare. Ni verkar allihop ha bokat.
På fredag är det preci 1 år kvar!! Då ska jag ringa kyrkan och boka, man fick inte boka förrän tidigast 1 år innan. Och där har de så att det finns inga bestämda tider för vigsel utan det är första paret som bestämmer vilken tid de vill ha och sen tar de de andra paren med 2 tim intervaller. Vi vill har vigsel vid 16 tiden.
Vilken tid ska ni andra vigas?
sen beror det ju på vart man bor...vissa vf är ju uppbokade långt i förväg andra kanske inte har lika mycket att göra...
men man kan alltid fråga iaf...=)
För oss blir det vid 15.30. Kramkalas vid 16. Fotografering 16.30-17.15 och visning av slottet och destilleriet för gästerna under tiden. 17.30, 17.45 går vi in i festsalen och sedan är det middag.