• sindri

augusti 2010

nu när våran tråd är stängd så tänkte ja göra en ny. de måste ju finnas massor kvar att prata om.

• Svar på tråden augusti 2010
  • giz83
    Sundance skrev 2009-08-23 10:27:37 följande:
    Var och såg baksmällan! OJOJOJ! Riktigt kul film men jag var nog inte riktigt lika lyrisk som sambon. Jag ska ha ett låååååååångt samtal med hans marskalker när det närmar sig svensexa . Det första jag gjorde var att jag messade min tärna och sa att hon får se till att möhippa och svensexa får bli samma dag så att jag inte behöver va hemma och se i vilket tillstånd min blivande kommer hem i. Eller hu, ännu värre, komma hem tidigare och behöva ligga och vänta. Nej, vi ska ses på kvällen, dagen efter, och utbyta erfarenheter . Måtte man kunna lita på hans vänner.
    jag håller med dig om att det är lite nervpirrande...för en av marskalkarna (min svåger) har sagt att han tänker göra som den där visa reklamen när killen springer genom öknen naken och sen springer vidare genom stan osv osv osv och kommer äntligen fram till kyrkan i tid men tack vare sitt visa kort!!

*ryser och håller tummarna* hoppas verkligen inte att de gör den varianten. men jag har satt krav på de att det mååååste ske minst en vecka innan!!!! absolut inte senare!!

*kärleken är evig*
  • Humlan66
    Hante skrev 2009-08-23 18:42:47 följande:
    Vi frågade och berättade våra speciella skäl och det var ok att preliminär boka två datum och för oss två kyrkor med!!
    Åhh det låter bra

baksmällan har jag och m2b oxå sett och han va såå lysrisk ha ha ha, men jag gillade den filmen.. GÅ OCH SE DEN tjejer
  • Humlan66

Föressten när det blir en ny tråd för oss Aug 2010 brudar . kan vi inte sätta in i trådstarten damtum för alla som hänger här ? det vore roligt

• giz83
    Humlan66 skrev 2009-08-24 09:18:19 följande:
    Föressten när det blir en ny tråd för oss Aug 2010 brudar . kan vi inte sätta in i trådstarten damtum för alla som hänger här ? det vore roligt
    hade vi inte det i förra tråden?

eller är det bara jag som drömmer?

men om ts ser det här så är det 7/8 för oss så kan du väl börja lägga in i den här tråden på en gng?!

*kärleken är evig*
  • Sundance

Ja, jag gillade baksmällan. Många skratt även om man blev lite smånervös inför sambons svensexa.

• cire

Tjoho!!

Har äntligen bokat kyrkan!! kl 16 den 21/8 - 10

Hur ska ni andra göra med efterrätt?? vi kommer nog att ha tårtan som dessert..vid andra bröllop vi vart på har tårtan kommit vid 12 på natten och då är det knappt nån som kommer ihåg den eller som är sugna på tårta....vet inte

• Steinhammersfru

Hej, va kul att hitta en tråd som passar mig :)
    Det blir bröllop för mig och min m2b 28 augusti 2010. Vi ska gifta oss borgligt men vill för den skull inte ha ett "enkelt" bröllop.
    Vi har flera besök inbokade för att kolla upp potentiella lokaler för vår bröllopsfest, där vi förhoppningsvis även kan ha vigselakten. Ställe nr 2 ska vi besöka i eftermiddag. Sen har vi två ställen till att kolla på. Det roliga är att det troligen blir ställe nr 1 som vi kommer välja eftersom vi båda blev helt lyriska när vi var där...ligger otroligt fint intill en sjö och lokalen har stora fönster med otroligt fin utsikt.

• Paja

jsg hoppar in här :D

vi gifter oss förhoppningsvis den 14 aug 2010,
    ringde just kyrkan men de hade lunchstängt...
    nu hoppas jag att kyrkan är ledig..

• Paja

Sundance: hur långt har du kommit med din planering?

Svar på tråden augusti 2010