augusti 2010
nu när våran tråd är stängd så tänkte ja göra en ny. de måste ju finnas massor kvar att prata om.
nu när våran tråd är stängd så tänkte ja göra en ny. de måste ju finnas massor kvar att prata om.
*ryser och håller tummarna* hoppas verkligen inte att de gör den varianten. men jag har satt krav på de att det mååååste ske minst en vecka innan!!!! absolut inte senare!!
Föressten när det blir en ny tråd för oss Aug 2010 brudar . kan vi inte sätta in i trådstarten damtum för alla som hänger här ? det vore roligt
eller är det bara jag som drömmer?
men om ts ser det här så är det 7/8 för oss så kan du väl börja lägga in i den här tråden på en gng?!
Ja, jag gillade baksmällan. Många skratt även om man blev lite smånervös inför sambons svensexa.
Tjoho!!
Har äntligen bokat kyrkan!! kl 16 den 21/8 - 10
Hur ska ni andra göra med efterrätt?? vi kommer nog att ha tårtan som dessert..vid andra bröllop vi vart på har tårtan kommit vid 12 på natten och då är det knappt nån som kommer ihåg den eller som är sugna på tårta....vet inte
Hej, va kul att hitta en tråd som passar mig :)
Det blir bröllop för mig och min m2b 28 augusti 2010. Vi ska gifta oss borgligt men vill för den skull inte ha ett "enkelt" bröllop.
Vi har flera besök inbokade för att kolla upp potentiella lokaler för vår bröllopsfest, där vi förhoppningsvis även kan ha vigselakten. Ställe nr 2 ska vi besöka i eftermiddag. Sen har vi två ställen till att kolla på. Det roliga är att det troligen blir ställe nr 1 som vi kommer välja eftersom vi båda blev helt lyriska när vi var där...ligger otroligt fint intill en sjö och lokalen har stora fönster med otroligt fin utsikt.
jsg hoppar in här :D
vi gifter oss förhoppningsvis den 14 aug 2010,
ringde just kyrkan men de hade lunchstängt...
nu hoppas jag att kyrkan är ledig..
Välkomna!
Paja: Du och jag har samma datum
Sundance: hur långt har du kommit med din planering?