• sindri

augusti 2010

nu när våran tråd är stängd så tänkte ja göra en ny. de måste ju finnas massor kvar att prata om.

• Svar på tråden augusti 2010
  • cire

Hej
    ska till Göteborg i morgon med min tärna och kolla lite på papper mm till inbjudningar och program. Ska bli så kul, kan hända att vi smiter in i en och annan bröllopsbutik med;)

• giz83
    Superstarfia skrev 2009-08-30 12:11:19 följande:
    Igår friade min karl.. :)I kärlekstunneln på gröna lund.. hur gulligt är inte det? ;)
    naaaa va gulligt!!!!!!!!!!!!

grattis tjejen!!!!!!!!!!!!

*kärleken är evig*
  • pernillamo

Hante skrev 2009-08-29
    var/vilken kyrka?
    Vi ska ev. gifta oss 14/8 i visby st maria kyrka (har två datum eftersom det ska samordnas med medeltisdarranggörer med)

Vad roligt! Vi valde en mindre kyrka, Bro heter den ligger 1mil utanför Visby. Vart ska ni ha festen osv?

• pernillamo
    Hante skrev 2009-08-29 23:06:13 följande:
    var/vilken kyrka?Vi ska ev. gifta oss 14/8 i visby st maria kyrka (har två datum eftersom det ska samordnas med medeltisdarranggörer med)
    Vad roligt! Vi valde en mindre kyrka, Bro heter den ligger 1mil utanför Visby. Vart ska ni ha festen osv?
  • giz83

pernillamo---> va komiskt för vi ska gifta oss i Bro men i sthlm...hihi

*kärleken är evig*
  • Sundance

Får nog börja göra inbjudningskorten snart så man har något att pyssla med. Åtminstone börja designa några alternativ i Photoshop...

• Hante
    pernillamo skrev 2009-09-04 08:59:19 följande:
    Om det blir vigsel i visby 14/8 så ska vi ha festen på Frimis. annars blir vigseln 24/7 i Kungälv norr om göteborg, festenblir på bohus fästning iså fall.
    Det hela är dock inte riktigt klart då det ska samordnas med medeltidsarrangemang. Men det löser sig...
  • cire

Har hittat ännu en klänning som bara känns så rätt!! Men det blir lite svårt att välja nu känner jag. det skiljer ju en hel del i pris men det är inte det som avgör vilken jag ska ta...fyyy vilken beslutsångest jag har....
    fast det är ju ett angenämt problem:)

• Sundance
    cire skrev 2009-09-06 14:18:06 följande:
    Har hittat ännu en klänning som bara känns så rätt!! Men det blir lite svårt att välja nu känner jag. det skiljer ju en hel del i pris men det är inte det som avgör vilken jag ska ta...fyyy vilken beslutsångest jag har....fast det är ju ett angenämt problem:)
    Ta foton på dig i de olika klänningarna och så visar du nära och kära och ser vad de tycker. Kan va bra att få höra andra kommentera olika detaljer på de olika modellerna
Svar på tråden augusti 2010