• sindri

augusti 2010

nu när våran tråd är stängd så tänkte ja göra en ny. de måste ju finnas massor kvar att prata om.

• Svar på tråden augusti 2010
  • giz83
    Hante skrev 2009-08-19 19:09:36 följande:
    tack har funderat jättemycket på detta - hoppas arrangörena hör av sig snart så vi vet vilket av datumena det blir!!!
    varsågod! hihi

men du behöver inte stressa riktigt än med det...försök att njuta av planerandet...och förväntningarna...=)

det brukar lösa sig till slut...=)

vi har fortfarande bara prel bokat vår lokal och jag gjorde den bokningen redan i april maj iår....och än så länge är det ingen som har sagt att de vill ha det datumet!!! =)

så när det blir närmare datumet ska vi boka ordentligt och betala deposit avgiften (kommer inte ihåg vad det heter på svenska...gaaahhh hatar när det blir så)

*kärleken är evig*
  • Superstarfia

va kul att ni ska gifta er samma datum som vi.. :) vart ska ni gifta er nånstans?

giz83 skrev 2009-08-19 21:59:30 följande:
    sundance o superstarfia--> hahaha samma här...jag gjorde samma sak me min "gubbe"!

jag sa att om han vill att vi ska gifta oss nån gång nästa år så får han bestämma datum...och han sa att han ville ha ett sensommarbröllop och gärna augusti...ja men vilket datum svarade jag?!!
    hmmm...svarar han...inte i slutet så gärna de två första helgerna...
    ok säger ja då säger jag att det blir den 7/8
    och så blev datumet bestämt hos oss....hahahah
    men som ni skrev så anar han inte att det kommer mer som ska bestämmas...men jag hoppas på att han ger mig ansvaret och att han bara godkänner....hihi
    vi får se...vi har haft en paus i planerandet över sommaren men när vi sätter igång ordentligt får vi se...jag vill gärna göra allt nu nu nu!!!och så bad jag mamma att hon skulle göra våra inbjudningskort och bad henne om lite tips, men då klagade hon bara o sa att det är ööööver ett år kvar!!!! ta det lugnt vi hinner!!!!
    nej jag hinner inte!!! jag vill ju göra det nu me en gng...hihi
    har massa ideer och saker som jag vill prova!! förstår de inte det?
    nu nu nu nu!!!
  • giz83
    Superstarfia skrev 2009-08-20 07:48:27 följande:
    va kul att ni ska gifta er samma datum som vi.. :) vart ska ni gifta er nånstans?
    lövsta gård heter det.

lovstagard.se om du vill titta

*kärleken är evig*
  • giz83

vi kommer gifta oss där...de har en berså som man kan stå i...låter hur mysigt som helst!!!...=)

jag va inne o kollade på ditt me...oj va fint...

Sundance skrev 2009-08-20 08:42:23 följande:
    Giz83: Det såg mysigt ut, ert ställe. Gifter ni er där eller i kyrka? Vi kommer gifta oss här www.ellinge.se
    *kärleken är evig*
  • Fröken Skruttis

Var det någon mer Göteborgare som skulle gifta sig den 21 Augusti nästa år?!..:)

• cire

Ja vi ska gifta oss 21/8. Men vi bor inte i gbg utan i kungsbacka..ganska nära ändå!!

• 23maj2009

åhh nu får vi se om vi verkligen får den 7 augusti..grrr. varför är det alltid saker ivägen!
    Vi har fest stället på ett ställe som också har sommarkonserter. Och nu kanske vi måste boka om datumet.
    Jaja..tur att det är ett år kvar!

• Humlan66

Vi hade ju sagt den 28/8 men nu funderar vi på att byta till den 14/8 då jag tycker att det 1a datumet är för nära september som är en höstmånad för mig. Får man prel boka 2 datum i kyrkan ?

Svar på tråden augusti 2010