augusti 2010
nu när våran tråd är stängd så tänkte ja göra en ny. de måste ju finnas massor kvar att prata om.
nu när våran tråd är stängd så tänkte ja göra en ny. de måste ju finnas massor kvar att prata om.
men du behöver inte stressa riktigt än med det...försök att njuta av planerandet...och förväntningarna...=)
det brukar lösa sig till slut...=)
vi har fortfarande bara prel bokat vår lokal och jag gjorde den bokningen redan i april maj iår....och än så länge är det ingen som har sagt att de vill ha det datumet!!! =)
så när det blir närmare datumet ska vi boka ordentligt och betala deposit avgiften (kommer inte ihåg vad det heter på svenska...gaaahhh hatar när det blir så)
va kul att ni ska gifta er samma datum som vi.. :) vart ska ni gifta er nånstans?
lovstagard.se om du vill titta
Giz83: Det såg mysigt ut, ert ställe. Gifter ni er där eller i kyrka? Vi kommer gifta oss här www.ellinge.se
vi kommer gifta oss där...de har en berså som man kan stå i...låter hur mysigt som helst!!!...=)
jag va inne o kollade på ditt me...oj va fint...
Var det någon mer Göteborgare som skulle gifta sig den 21 Augusti nästa år?!..:)
Ja vi ska gifta oss 21/8. Men vi bor inte i gbg utan i kungsbacka..ganska nära ändå!!
Idag är det precis 1 år kvar!!
åhh nu får vi se om vi verkligen får den 7 augusti..grrr. varför är det alltid saker ivägen!
Vi har fest stället på ett ställe som också har sommarkonserter. Och nu kanske vi måste boka om datumet.
Jaja..tur att det är ett år kvar!
Vi hade ju sagt den 28/8 men nu funderar vi på att byta till den 14/8 då jag tycker att det 1a datumet är för nära september som är en höstmånad för mig. Får man prel boka 2 datum i kyrkan ?