augusti 2010
nu när våran tråd är stängd så tänkte ja göra en ny. de måste ju finnas massor kvar att prata om.
nu när våran tråd är stängd så tänkte ja göra en ny. de måste ju finnas massor kvar att prata om.
Jag fick kyrkan :D:D:D
Har väl egentligen hela bröllopet klart för oss i huvudet men när det väl gäller bokningar och så så är det mycket som är oklart. Vi har bokat platsen för vigseln och festen och lagt handpenning i alla fall. Budgeten är spikad. Just nu är det fotograf som stressar mest. Känner att jag måste hitta det, sedan kan vi ligga lågt ett tag igen.
Ja fotograf är inte det lättaste, jag har ju tur att ha en kompis som är pro fotograf, så det är klart. Budget är klar. Klänning, skor och kyrka klart. Vet däremot inte hur vi ska göra med middagen. Vill bara ut och äta gott med max 10 personer oss inkluderat. Men vill ändå ha bröllopstårta, så det är väl det som stressar mig..
Men åh får man vara med här? :) Vi ska gifta oss den 6 augusti 2010 (preliminärt men det blir nog detta datum) i Ekotenplet! Var trevligt med en diskussion med folk som gifter sig samma månad :)
Ekotemplet ska det självklart stå :)
kankse 14 augusti vi med - har två datum bokade just nu .....
Oj, ni är många här! Vårt bröllop ska stå den 7/8-10. Är här någon från skåne, runt Österlen kanske?
Hoppar också in här, gifter oss på Gotland 21/8 2010 Allt är bokat och klart.
Igår gjorde vi det stora beslutet när de gäller inbjudningskort.. så nu ska min tärna få börja tillverka dom.. :) Vi har även kommit till ett beslut när det gäller tårtan, och den kommer jag att göra själv då jag brukar göra såna, och inte vågar ge bort det ansvaret till nån annan.. ;)
Vi gifter oss den 21/8 2010 utanför Ystad i Skåne. Kyrkan är det enda som är bokat ... än så länge. :)