• sindri

augusti 2010

nu när våran tråd är stängd så tänkte ja göra en ny. de måste ju finnas massor kvar att prata om.

• Svar på tråden augusti 2010
  • Waldekranz

glömde svara att ja, workoutgirl: den har korsettsnörning i ryggen. På sidan finns två bilder en på framsidan en på baksidan. Låter ju lovande att den smalnar av en. ler

• Lilla fröken H

Hejsan.
    Jag hänger också med här! 
    Planerar bröllop och kyrkan är bokad till den 21 Augusti 2010, i Göteborg.

100821
  • workoutgirl

Åj jag är så irriterad! Jag har ringt och kollat med lokalen jag skulle vilja ha, möttes av en stressad tant som ville jag skulle mejla istället. Mejlade första gången för två veckor sen - inget svar. Mejlade igen för en vecka sen - inget svar. Det känns inte jättekul att hyra något när man får så dålig service, samtidigt så är det mitt alternativ nr 1.
    Fan att det ska vara så svårt att hitta nån lokal

• sunzhine

Om exakt ett år är man gift, spännande!!!

• sindri

nu håller våran vigsel på om ett år de e lite kul. de börjar nerma sig:)

• sunzhine

ja nu änns det lite mer inom räckhåll när det "bara" är ett år kvar o imorgon mindre än ett år

• Fröken Skruttis

Samma datum här! också i Göteborg!
    Vi var inne på den 7 Augusti först...men blev den 21 ist..:)

Lilla fröken H skrev 2009-08-07 12:51:48 följande:

Hejsan. Jag hänger också med här! Planerar bröllop och kyrkan är bokad till den 21 Augusti 2010, i Göteborg.
  • sindri

ja vist känns de mycket närmare nu:) men ja har inte jätte mycket kvar för än om ett halv år att fixa vi har träffat de jätte trevlig fotogrsf som vi nog ska andvända han ska ta kort på barnen först så får vi se men han verkade jätte bra.

• Lilla fröken H

Fröken Skruttis: Vad kul, samma dag! Vilken kyrka blir det? Vi ska gifta oss i Lundby gamla.

100821
  • Sundance

Nej, det här med att leta lokal var verkligen jobbigt! Jag hade en massa bekymmer med det och fick inte så mycket stöd från min m2b tyvärr . Sedan var han på svensexa för en kompis och kom hem på natten, lite småberusad och grät och var jätteledsen för att han inte brytt sig så mycket om vårt planerande och att han inte varit mer delaktig och engagerad . Sedan dess har han varit superengagerad!

Svar på tråden augusti 2010