augusti 2010
nu när våran tråd är stängd så tänkte ja göra en ny. de måste ju finnas massor kvar att prata om.
nu när våran tråd är stängd så tänkte ja göra en ny. de måste ju finnas massor kvar att prata om.
Hej hej Lina!
Även jag ska gifta mig den 14 augusti 2010!
/Lina
Nu har vi äntligen bestämt oss för platsen för vår vigsel samt bröllopsfest: Krusenberg Herrgård utanför Uppsala. Har varit runt och tittat på en massa herrgårdar och festlokaler men idag har vi meddelat Krusenberg att vi vill boka dem för vårt bröllop 21/8-10. Känns så härligt! Nu kan vi börja planera på riktigt. =) Jiihoo.
tänk om 1år exakt tjejer, då inleds eran månad.
Ja jag håller med om att det är många trådar att hålla reda på *s* jag hänger ju i 2010 tråden med *L*
Men det är lika här- just nu har det vart en massa leta lokal men inte 17 hittar vi nån inte och nu måste vi göra en paus för annars är det inte roligt. Dock kände jag igår då vi va i sthlm att HÄR skulle jag vilja gifta mig , nära vattnet Åhh va fint. men där lär det kosta skjortan och lite till förstår jag
men om lite över 1 år är det VÅRAN månad tjejer .. åhh pirrigt
Linaz: Vi har samma datum
Ja, och Linaaa också då
Ja, fredagen den 14 (då det är ett år kvar på datumet) sitter jag och äter middag med två av mina tärnor (en slump faktiskt). Och på lördagen (ett år kvar på dagen) så har vi stor fest hemma. Känns lite speciellt på något sätt.
Var ska egentligen alla gifta sig? Ni kan väl berätta allihop.
jag ska gifta mig i Uppsala.
Jag skall gifta mig i Göteborg.
Vi vet inte ännu. Skulle vilja gifta mig i Uppsala-stockholm eller göteborg. M2b bor i gbg men inte jag