• mindag2009

Vi som INTE vill äta på papp-tallrikar eller ha betalbröllop

Har varit medlem nu i ca 12 timmar och jag har tappat hakan ett antal gånger redan efter alla betalbröllop, folk som ska ta betalt för att folk ska sova i lokalen man ska ha festen i och betalbarer!

Nej, denna tråd är för oss som VILL spendera pengar på sitt bröllop. Som vill att dagen ska bli så perfekt som möjligt! Inte att man ska vrida och vända på varje liten krona. Här pratar vi om så kallade Lyxbröllop!
    Så finns det någon mer än jag som inte vill äta på papp-tallrikar eller ens skulle komma på tanken att ta betalt av sina gäster?

Så tjejer ni som vill prata lyx och flärd skriv här!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-18 12:07
    Snälla ni som bara vill komma in och kasta skit. Gör inte det! Vi kommer ju inte in i budget trådarna och öser skit?

Så de som vill planera bröllop skriver i denna tråd, annars är det OT och OT kommer att anmälas!

• Svar på tråden Vi som INTE vill äta på papp-tallrikar eller ha betalbröllop
  • Aleta

Vad gör det?
    Nu blev det ju lite fart på BT igen.

Krysmynta skrev 2009-06-17 16:26:22 följande:
    ...säger det i denna tråden också...mindag2009 är en påhittad karaktär...en känsla jag fick direkt när jag började läsa trådarna hon/han figurerar i...Lite synd eftersom hon/han ger dem som har det gott ställt och vill lägga mycket pengar på sitt bröllop dåligt rykte...
  • Fjosok

:D agree!

fick två svar i min tråd om moderna prinsessklänningar idag från kanske världens bästa designers av bröllopsmode.

Så BT verkar ligga lågt.

men denna tråden var kul!

• valkyriana

Om mindag är en påhittad karaktär är jag riktigt äcklad, vem fan ljuger ihop att man har ett änglabarn.
    Jag hoppas innerligt att det inte är sant.

• Pentan

Seriöst folk - släpp allt om ni inte har något att bidra med i denna tråd. Bidrag med det som vi önskar tala om - inte om vad ni tycker om det vi diskuterar. Starta en annan tråd för det.
    Tack.

• Lakritsbåten

Pentan - snygga klänningar och snygg ring i galleriet! Vart är den nedre klänningen och ringen ifrån?

• mindag2009
    Pentan skrev 2009-06-17 19:28:53 följande:
    Seriöst folk - släpp allt om ni inte har något att bidra med i denna tråd. Bidrag med det som vi önskar tala om - inte om vad ni tycker om det vi diskuterar. Starta en annan tråd för det.Tack.
    Ursh vad ledsen jag blir!
    Jag kommer nu hålla mig till endast denna tråd och jag hoppas att alla som skriver här skriver om deras planer för bröllopet.
    Förstår nu verkligen vad min väninna menade med denna sida.
    Direkt om någon är avvikande så ska man bli på hoppad! Jag kan säga att jag har anmält en massa inlägg redan.
  • Pentan

www.marisabridals.com/
    Där kommer klänningen i från.
    Ringen tror jag är från www.vigselbutiken.se/ annars har de liknande på sin hemsdia

Lakritsbåten skrev 2009-06-17 19:33:10 följande:
    Pentan - snygga klänningar och snygg ring i galleriet! Vart är den nedre klänningen och ringen ifrån?
  • Pentan

Wow tack för tipset!!

Aleta skrev 2009-06-17 16:40:21 följande:
    Om du vill ha handgjorda chokladpraliner och har råd så är Emanuel Andréns praliner ur kollektionen Evolution det absolut godaste du kan få tag på i världen - jag lovar!De var så goda att jag kunde känna smaken av dem i två dagar efteråt. www.emanuelandren.se/boxlist.aspDe kostar 30:- styck. Lådan var svindyr, så den skulle jag skippa, den går ju ändå inte att äta.
  • Lakritsbåten

Flera snygga klänningar på Marisabridals, har dessvärre (dessbättre) redan min klänning på gång och jag tror den blir superbra den med...

Ringen i ditt galleri är väldigt lik den jag tänkt mig.

Pentan skrev 2009-06-17 19:36:50 följande:
    www.marisabridals.com/Där kommer klänningen i från.Ringen tror jag är från www.vigselbutiken.se/ annars har de liknande på sin hemsdia
  • Aleta

Så lite så, jag är ju en chokladgalning.

Pentan skrev 2009-06-17 19:38:23 följande:
    Wow tack för tipset!!
Svar på tråden Vi som INTE vill äta på papp-tallrikar eller ha betalbröllop