• mindag2009

Vi som INTE vill äta på papp-tallrikar eller ha betalbröllop

Har varit medlem nu i ca 12 timmar och jag har tappat hakan ett antal gånger redan efter alla betalbröllop, folk som ska ta betalt för att folk ska sova i lokalen man ska ha festen i och betalbarer!

Nej, denna tråd är för oss som VILL spendera pengar på sitt bröllop. Som vill att dagen ska bli så perfekt som möjligt! Inte att man ska vrida och vända på varje liten krona. Här pratar vi om så kallade Lyxbröllop!
    Så finns det någon mer än jag som inte vill äta på papp-tallrikar eller ens skulle komma på tanken att ta betalt av sina gäster?

Så tjejer ni som vill prata lyx och flärd skriv här!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-18 12:07
    Snälla ni som bara vill komma in och kasta skit. Gör inte det! Vi kommer ju inte in i budget trådarna och öser skit?

Så de som vill planera bröllop skriver i denna tråd, annars är det OT och OT kommer att anmälas!

• Svar på tråden Vi som INTE vill äta på papp-tallrikar eller ha betalbröllop
  • Björkskog

Nu har jag läst i denna härliga tråd och blir så trött på alla som inte kan låta bli att klanka på de som vill lägga ner extra mycket pengar på sitt bröllop så nu har jag skapat en ny tråd där ala kan gnälla över "lyxbröllop" så kanske det slipper komma upp här

www.brollopstorget.se/Forum-1-4/m3457971.html

• ario

ledsen? du???

försök vara mer ödemjuk nästa gång så kommer folk inte hoppa på dig!

Tycker du ska skärpa dig!

mindag2009 skrev 2009-06-17 19:35:37 följande:
    Ursh vad ledsen jag blir!Jag kommer nu hålla mig till endast denna tråd och jag hoppas att alla som skriver här skriver om deras planer för bröllopet.Förstår nu verkligen vad min väninna menade med denna sida.Direkt om någon är avvikande så ska man bli på hoppad! Jag kan säga att jag har anmält en massa inlägg redan.
  • mindag2009
    Björkskog skrev 2009-06-17 19:55:41 följande:
    Nu har jag läst i denna härliga tråd och blir så trött på alla som inte kan låta bli att klanka på de som vill lägga ner extra mycket pengar på sitt bröllop så nu har jag skapat en ny tråd där ala kan gnälla över "lyxbröllop" så kanske det slipper komma upp härwww.brollopstorget.se/Forum-1-4/m3457971.html
    Tack så mycket!

Jag har nu lagt upp lite bilder på min klänning,blivande och frisyrer jag tycker om.
    Klänningen ser inte så bra ut pga att den är bara "nålad" och inte sydd ännu!
    Är det någon som vet någon bra konditor i sthlm?
  • Lakritsbåten

Om du menar att du lagt bilder i ditt galleri så har du inte publicerat det ännu. Nyfiken...

Vetekatten?! Alltid supergoda bakverk men jag har inte ätit deras bröllopstårtor.

• mindag2009
    Lakritsbåten skrev 2009-06-17 20:08:18 följande:
    Om du menar att du lagt bilder i ditt galleri så har du inte publicerat det ännu. Nyfiken...Vetekatten?! Alltid supergoda bakverk men jag har inte ätit deras bröllopstårtor.
    Ska titta om de har någon hemsida!
    Har jag inte?
    Jag har lagt upp bilderna iaf, ursh är så oteknisk.
  • Pentan

Måste göra ditt galleri synligt för alla. Under inställningar

mindag2009 skrev 2009-06-17 20:10:45 följande:
    Ska titta om de har någon hemsida!Har jag inte?Jag har lagt upp bilderna iaf, ursh är så oteknisk.
  • Pentan

Lägg ned nu bara.

ario skrev 2009-06-17 19:59:39 följande:
    ledsen? du???försök vara mer ödemjuk nästa gång så kommer folk inte hoppa på dig!Tycker du ska skärpa dig!
  • JS76JS

förstår ingenting, varför anmäla mindag2009???
    jag har inte hittat en enda grej skriven av henne som skulle vara värt att anmäla. Ni andra som hoppar på en människa av ren avundsjuka, skärp er och lämna denna tråd om ni blir så illa berörda.

Vissa väljer att lägga massa pengar på sitt bröllop, andra lite mindre och andra så lite som möjligt, men tänk på att allt är relativt. För vissa är 10 000:- JÄTTEMKT pengar medans för andra är samma summa inte lika mkt.

• Pentan

NK

mindag2009 skrev 2009-06-17 20:10:45 följande:
    Ska titta om de har någon hemsida!Har jag inte?Jag har lagt upp bilderna iaf, ursh är så oteknisk.
  • ario

Vi är inte avunsjuka, men mindag2009 hoppar och provocerar folk!

JS76JS skrev 2009-06-17 20:12:53 följande:
    förstår ingenting, varför anmäla mindag2009???jag har inte hittat en enda grej skriven av henne som skulle vara värt att anmäla. Ni andra som hoppar på en människa av ren avundsjuka, skärp er och lämna denna tråd om ni blir så illa berörda. Vissa väljer att lägga massa pengar på sitt bröllop, andra lite mindre och andra så lite som möjligt, men tänk på att allt är relativt. För vissa är 10 000:- JÄTTEMKT pengar medans för andra är samma summa inte lika mkt.
Svar på tråden Vi som INTE vill äta på papp-tallrikar eller ha betalbröllop