• mindag2009

Vi som INTE vill äta på papp-tallrikar eller ha betalbröllop

Har varit medlem nu i ca 12 timmar och jag har tappat hakan ett antal gånger redan efter alla betalbröllop, folk som ska ta betalt för att folk ska sova i lokalen man ska ha festen i och betalbarer!

Nej, denna tråd är för oss som VILL spendera pengar på sitt bröllop. Som vill att dagen ska bli så perfekt som möjligt! Inte att man ska vrida och vända på varje liten krona. Här pratar vi om så kallade Lyxbröllop!
    Så finns det någon mer än jag som inte vill äta på papp-tallrikar eller ens skulle komma på tanken att ta betalt av sina gäster?

Så tjejer ni som vill prata lyx och flärd skriv här!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-18 12:07
    Snälla ni som bara vill komma in och kasta skit. Gör inte det! Vi kommer ju inte in i budget trådarna och öser skit?

Så de som vill planera bröllop skriver i denna tråd, annars är det OT och OT kommer att anmälas!

• Svar på tråden Vi som INTE vill äta på papp-tallrikar eller ha betalbröllop
  • Pentan

Ok nu ägnar vi oss åt riktig planering!

Igår fick jag hem vackra vita sidenrosor, över 10 m (girlang) som ska pryda trappräcket i slottet upp till övervåningen där vi ska vigas!

Vill även tipsa om NH Nails - de ska göra mina bröllopsnaglar! De är bäst i Sthlm tycker jag!

• giz83

hej alla tjejer...nu har jag läst de senaste inläggen...(typ 40 sidor men iaf..hihi) och jag kan inter förstå vad folk menar med att mindag2009 skulle hoppa på folk...men däremot förstår jag att folk reagerar...det är ju som många har skrivit att lyx kan vara annorlunda från person till person...

för mig är lyx att vi ska kunna ha ett bröllop som vi kallar drömbröllop och som blir speciellt för oss!

men sen är det inte sagt att det måste kosta en hel förmögenhet...vi kanske har en enklare syn på lyx än vad andra har, men jag vet vad jag vill ha och kommer att skaffa det under tidens gång (vi gifter oss inte förrän 7/82010) och det innebär att vi kan spara en hel del. även om det iaf inte kommer att bli ett stort och jättefyrt bröllop så kommer vi att ha det bröllop som vi vill ha.

så jag söger bara så här!!

ha det bröllop ni vill om ni vill spendera en krona eller en miljon spelar inte mig någon roll. jag är här för att få tips och idéer från er andra som är här.

och visst hade jag velat ha mer pengar men nu har jag inte det. så jag gör det bästa av saken.

hoppas att inte allt för många tar det fel...för jag ville bara uttrycka mina tankar

*kärleken är evig*
  • shakynose

Din klänning är inte en skapelse av Lars Wallin och bilden är inte tagen i hans showroom/atelje.

Vet inte riktigt vad som är syftet med att hitta på en sådan sak, men jag hoppas att du vet det själv i alla fall.

Lycka till med framtiden oavsett!

• mindag2009
    shakynose skrev 2009-06-18 10:27:05 följande:
    Din klänning är inte en skapelse av Lars Wallin och bilden är inte tagen i hans showroom/atelje.Vet inte riktigt vad som är syftet med att hitta på en sådan sak, men jag hoppas att du vet det själv i alla fall.Lycka till med framtiden oavsett!
    Hahaha, att ni orkar.
    Nej, vem har sagt att vi är i hans studio?
  • TullaBulla

mindag2009: Kikade in i ditt galleri och såg din klänning. Helt fantastisk! Jag blev lite smått förälskad i den.

Vad härligt att du har skapat denna tråden, vi ska gifta oss i juli och lägger så mycket vi bara kan på vår dag, vill verkligen att gästerna ska minnas bröllopet. Lycka till med planering och festen i dagarna tre! :0)

• mindag2009

En sak till, bilderna du skickade är inte heller från hans studio.
    Kallas PR, om du vet vad det är?

• shakynose
    mindag2009 skrev 2009-06-18 10:52:21 följande:
    En sak till, bilderna du skickade är inte heller från hans studio.Kallas PR, om du vet vad det är?
    Jo då! Bilderna som Bride in the city länkade till ÄR från Lars Wallins showroom. Vissa av oss har faktiskt varit där PÅ RIKTIGT (PR). Om du vet vad det är?
  • mindag2009

Tjejer vad har ni tänkt att ge er m2b i morgon gåva?

Till alla er som bara kommer in och förstör, ni kanske kan hjälpa mig med en sak så vi blir av med er från denna tråd.
    Jag har bilder på mig och Wallin när han håller på med klänningen, men bilderna är förstora så jag får inte in de i galleriet hur göra´?

• mindag2009
    shakynose skrev 2009-06-18 11:03:16 följande:
    Jo då! Bilderna som Bride in the city länkade till ÄR från Lars Wallins showroom. Vissa av oss har faktiskt varit där PÅ RIKTIGT (PR). Om du vet vad det är?
    Men det är EJ hans studio där de syr
    Han har ett Showroom och en studio.
    Nej, jag slutar omedelbart nu att förska övertala er avundsjuka människor.
    Om du vill planera bröllop här inne på denna tråd så skriv, annars inte!
Svar på tråden Vi som INTE vill äta på papp-tallrikar eller ha betalbröllop