• mindag2009

Vi som INTE vill äta på papp-tallrikar eller ha betalbröllop

Har varit medlem nu i ca 12 timmar och jag har tappat hakan ett antal gånger redan efter alla betalbröllop, folk som ska ta betalt för att folk ska sova i lokalen man ska ha festen i och betalbarer!

Nej, denna tråd är för oss som VILL spendera pengar på sitt bröllop. Som vill att dagen ska bli så perfekt som möjligt! Inte att man ska vrida och vända på varje liten krona. Här pratar vi om så kallade Lyxbröllop!
    Så finns det någon mer än jag som inte vill äta på papp-tallrikar eller ens skulle komma på tanken att ta betalt av sina gäster?

Så tjejer ni som vill prata lyx och flärd skriv här!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-18 12:07
    Snälla ni som bara vill komma in och kasta skit. Gör inte det! Vi kommer ju inte in i budget trådarna och öser skit?

Så de som vill planera bröllop skriver i denna tråd, annars är det OT och OT kommer att anmälas!

• Svar på tråden Vi som INTE vill äta på papp-tallrikar eller ha betalbröllop
  • shakynose
    BlomAnna skrev 2009-06-18 11:31:55 följande:
    Det är väl ingen som tvingar dig! Du behöver väl inte bevisa något för någon här eller? Din klänning är din klänning, de som tror på dig tror på dig de som inte gör det gör det inte. Förstår inte varför man ska hålla på och bevisa och hävda sig hela tiden, så länge man är ärlig mot sig själv är det ju skitsamma vad andra tycker.
    Håller verkligen med dig!

Det skulle dock vara jättekul att få se skissen och framför allt bilder från arbetet som verkar ha gått i superspeed!
  • mindag2009
    BlomAnna skrev 2009-06-18 11:31:55 följande:
    Det är väl ingen som tvingar dig! Du behöver väl inte bevisa något för någon här eller? Din klänning är din klänning, de som tror på dig tror på dig de som inte gör det gör det inte. Förstår inte varför man ska hålla på och bevisa och hävda sig hela tiden, så länge man är ärlig mot sig själv är det ju skitsamma vad andra tycker.
    Ja, du kan ju säga det till folk som hoppar på mig!
    Om de lämnar mig ifred och denna tråd så är jag nöjd.
    För varför ska man skriva här inne om man bara vill gnälla?
  • möklintabröllop

Låter jätte bra att fotas i underkläder och vid Stadion. Ska ju vara något som är verkligen ni! Häftigt med den gamla murväggen bakom dig!

mindag2009 skrev 2009-06-18 11:32:55 följande:
    det har faktiskt jag också funderat på Men jag skulle jätte gärna vilja bli fotad bredvid sthlm stadion.Stadion har en stor betydelse i vårat liv så.Sen hade det varit riktigt häftigt att fotas bara i underkläderna mot en sådan hård och kall yta.Eller vad tycker ni?
  • mindag2009

Kan inte någon av er andra (seriösa, som vill planera bröllop) starta en sådan här liknande tråd så att vi kanske skulle få lit lugn och ro?

• BlomAnna
    mindag2009 skrev 2009-06-18 11:34:52 följande:
    Ja, du kan ju säga det till folk som hoppar på mig!Om de lämnar mig ifred och denna tråd så är jag nöjd.För varför ska man skriva här inne om man bara vill gnälla?
    Säger det till alla. Förstår inte alls varför andras åsikter är så viktiga egentligen? Jag frågar också efter andras åsikter men det betyder ju inte att jag måste bevisa något eller hävda mig. Är man bara trygg i sig själv behöver man inte det
  • mindag2009
    möklintabröllop skrev 2009-06-18 11:35:05 följande:
    Låter jätte bra att fotas i underkläder och vid Stadion. Ska ju vara något som är verkligen ni! Häftigt med den gamla murväggen bakom dig!
    Ja det var det jag tänkte!
    Alla de här stora vackra valven osv.

Vad har ni tänkt att ha på er/inte ha på er
    Vår fotograf sa att det bästa är vita underkläder, men jag har faktiskt inga sådana.
  • möklintabröllop

Tips från mig är att man inte går in och svarar på det man inte tycker om. För då kan ni lite lugnare planera bara bröllop. Så börja inte käfta om ni inte vill käfta, typ!

• möklintabröllop

Jag hade på mig en lite sexigare negligé, stay-ups och stringisar i svart.

• capu

Jag har följt tråden sen den startade och jag tror inte folk skriver inlägg bara för att jävlas. Är du Sverigechef för ett stort internationellt företag bör du kanske vara lite mer ödmjuk än vad du visat här. Klart att det finns avundsjuka och det är ju tråkigt att folk inte kan vara nöjda med sitt om det nu är så.

Men du verkar ha ett väldigt stort behov av att tala om att pengar inte är ett problem,din klänning görs av Lars Vallin, ni har hus i thailand, släktingar fick hus i bröllopspresent mm.

Hoppas du inte är lika nedlåtande mot din personal om du nu är chef..

• mindag2009
    capu skrev 2009-06-18 11:48:34 följande:
    Jag har följt tråden sen den startade och jag tror inte folk skriver inlägg bara för att jävlas. Är du Sverigechef för ett stort internationellt företag bör du kanske vara lite mer ödmjuk än vad du visat här. Klart att det finns avundsjuka och det är ju tråkigt att folk inte kan vara nöjda med sitt om det nu är så. Men du verkar ha ett väldigt stort behov av att tala om att pengar inte är ett problem,din klänning görs av Lars Vallin, ni har hus i thailand, släktingar fick hus i bröllopspresent mm.Hoppas du inte är lika nedlåtande mot din personal om du nu är chef..
    Det är stor skillnad på mig privat som på kontoret.
    På arbetet är jag nog ännu hårdare
    Men det behöver man vara i denna värld för att komma någonstans.
    Jag är den enda kvinnan tex i styrelsen och då gäller det att ha "vassa armbågar" om man vill komma fram någonstans.

Jag har verklige inget behov att prata pengar. Men kan inte denna tråd få vara för oss som vill spendera på våra bröllop!
    Så om du ej vill planera så snälla skriv inget alls då.
Svar på tråden Vi som INTE vill äta på papp-tallrikar eller ha betalbröllop