Karlstad del 7
Välkommen till Karlstad/Värmlandstråden där vi fruar och blivande brudar kan diskutera, stötta och ge varandra tips.
Välkommen till Karlstad/Värmlandstråden där vi fruar och blivande brudar kan diskutera, stötta och ge varandra tips.
Jag har lite ångest över ringfrågan...kan inte bestämma mig, dessutom dras min blick alltid till de dyraste ringarna. Varför??
Ja man kan verkligen undra varför det är så.
Eftersom jag tyckte att jag bestämt mig nu och dessutom lyckade hitta en billig ring så åkte vi tillbaka till affären och slog till två minuter i åtta.
Nää...bildgalleriet rymmer bara totalt 2 Mb och jag har i stort sett inga bilder som understiger 4 Mb, de största är nästan 10 Mb, de är rätt stora med andra ord. Hur gör jag dem mindre? För som det är nu så får jag ju inte ens in en endaste bild även om bildgalleriet i övrigt är tomt....
Nu finns det alltså ÄNTLIGEN bilder i mitt galleri, ni som har följt med mig på vägen... Fast det är väl inte så många av er kvar längre...
Jättefina bilder Flisa, det ser helt enormt härligt ut!
Hr ni bokat catering än? Jag skulle tycka att det vore jätteskönt att det blir gjort, men å andra sidan tycker jag att det är för tidigt att bestämma menyn redan nu. Ni som har bokat cateringfirma, har ni redan bokat meny? På vilka grunder bokade ni cateringfirman?
Karlstadtös i Stockholm skrev 2009-10-12 09:38:33 följande:
Just rör det sig mycket i våra huvuden här. 2,5 månader kvar och det är ju liksom dags att bestämma sig för saker. Fest- och bröllopsmässan kan nog vara bra för oss.
Karlstadtös i Stockholm skrev 2009-10-14 20:17:32 följande: