• starlet2

Karlstad del 7

Välkommen till Karlstad/Värmlandstråden där vi fruar och blivande brudar kan diskutera, stötta och ge varandra tips.

• Svar på tråden Karlstad del 7
  • Boomtown

Hoho, nu har jag hittat hit. Vi kom hem igår efter en 3 dagars resa till Göteborg. En minibröllopsresa eftersom vi inte kommer iväg på någon förrän ett år efteråt (förhoppningsvis). Vi har haft det hemskt mysigt

• MrsMuffin

Nu har min sambo friat! Blev ett hejdundrans frieri m hjälp av ett flygplan och en banderoll. Vi gifter oss i Domkyrkan nästa sommar. Känns konstigt, men pirrigt. Har en miljon frågor och fattar inte hur jag skall få ihop allting..

• hallonblåbär

kan också rekommendera atelje Zari i Degerfors! Toppenbra personal och allt finns under ett tak!!

• Allez
    MrsMuffin skrev 2009-07-21 17:19:39 följande:
    Nu har min sambo friat! Blev ett hejdundrans frieri m hjälp av ett flygplan och en banderoll. Vi gifter oss i Domkyrkan nästa sommar. Känns konstigt, men pirrigt. Har en miljon frågor och fattar inte hur jag skall få ihop allting..
    Oj, det slogs på stort alltså, grattis!
  • wiicky
    MrsMuffin skrev 2009-07-21 17:19:39 följande:
    Grattis!
  • MrsMuffin

Letar festlokal med ljus och lykta, tycker det är otroligt svårt.. Vet någon nån stor festlokal nära Ksd centrum? Är PRO-gården det enda alternativet?? Tänkte kolla upp Träfotere i Hynboholm också, men överhuvudtaget verkar det vara ont om kalasställen här i Ksd.

Fick mail från Stadshotellet, men iii vilka priser. 80-90 gäster funkar bara inte på ett sånt ställe. Suck!

• hallonblåbär

terassen/Mariebergsskogen

Letar festlokal med ljus och lykta, tycker det är otroligt svårt.. Vet någon nån stor festlokal nära Ksd centrum? Är PRO-gården det enda alternativet?? Tänkte kolla upp Träfotere i Hynboholm också, men överhuvudtaget verkar det vara ont om kalasställen här i Ksd.

Fick mail från Stadshotellet, men iii vilka priser. 80-90 gäster funkar bara inte på ett sånt ställe. Suck!

• MrsMuffin

Tack för tipset! Får man ta med egen alkohol dit månntro??

• wiicky

Någon som vet en bra fotograf för lite roligare foton i trash ´the dress stil el iaf lite mer moderna i trakterna?

• hallonblåbär

vet inte om man får ta med egen dricka dit..
    hittade ett annat ställe på blocket : www.konfesten.se

Svar på tråden Karlstad del 7