Karlstad del 7
Välkommen till Karlstad/Värmlandstråden där vi fruar och blivande brudar kan diskutera, stötta och ge varandra tips.
Välkommen till Karlstad/Värmlandstråden där vi fruar och blivande brudar kan diskutera, stötta och ge varandra tips.
Hoho, nu har jag hittat hit. Vi kom hem igår efter en 3 dagars resa till Göteborg. En minibröllopsresa eftersom vi inte kommer iväg på någon förrän ett år efteråt (förhoppningsvis). Vi har haft det hemskt mysigt
Nu har min sambo friat! Blev ett hejdundrans frieri m hjälp av ett flygplan och en banderoll. Vi gifter oss i Domkyrkan nästa sommar. Känns konstigt, men pirrigt. Har en miljon frågor och fattar inte hur jag skall få ihop allting..
kan också rekommendera atelje Zari i Degerfors! Toppenbra personal och allt finns under ett tak!!
Letar festlokal med ljus och lykta, tycker det är otroligt svårt.. Vet någon nån stor festlokal nära Ksd centrum? Är PRO-gården det enda alternativet?? Tänkte kolla upp Träfotere i Hynboholm också, men överhuvudtaget verkar det vara ont om kalasställen här i Ksd.
Fick mail från Stadshotellet, men iii vilka priser. 80-90 gäster funkar bara inte på ett sånt ställe. Suck!
terassen/Mariebergsskogen
Letar festlokal med ljus och lykta, tycker det är otroligt svårt.. Vet någon nån stor festlokal nära Ksd centrum? Är PRO-gården det enda alternativet?? Tänkte kolla upp Träfotere i Hynboholm också, men överhuvudtaget verkar det vara ont om kalasställen här i Ksd.
Fick mail från Stadshotellet, men iii vilka priser. 80-90 gäster funkar bara inte på ett sånt ställe. Suck!
Tack för tipset! Får man ta med egen alkohol dit månntro??
Någon som vet en bra fotograf för lite roligare foton i trash ´the dress stil el iaf lite mer moderna i trakterna?
vet inte om man får ta med egen dricka dit..
hittade ett annat ställe på blocket : www.konfesten.se