Karlstad del 7
Välkommen till Karlstad/Värmlandstråden där vi fruar och blivande brudar kan diskutera, stötta och ge varandra tips.
Välkommen till Karlstad/Värmlandstråden där vi fruar och blivande brudar kan diskutera, stötta och ge varandra tips.
Hej på er. Bor i Skoghall och funderar kring om någon har erfarenhet av borgligt bröllop i karlstad?
Vi gifte oss förra helgen, 5 september.
Vi hade Therese Kök som catering och de SÅ BRA!!! Så proffisga!! Underbar service sen dag nr 1 till de gick hem efter festen!
Maten? Gudomlig!!! Så himla gott. Vi hade buffé och valde alternativ nummer 2. Laxen är lätt den godaste jag någonsin har ätit!!! Alla gäster var mycket nöjda och tyckte maten var kalas!
När vi åkte och träffade Therese så hade hon dukat upp en minibuffé av den vi hade valt och vi fick provsmaka allting- mums! :D
www.theresekok.se/buffe.html
Kram & Lycka till ni kommande brudpar...ni har en fantastisk dag framför. NJUUUT av den!!!! Den är över fortare än vad ni tror...
camii.blogg.se
starlet2 skrev 2009-09-15 14:11:54 följande:
Oj, glömde visst.. Har inte så mkt att säga annat än att de verkar toppebra!! Supertrevliga, väldigt professionella i sitt bemötande och...tja, vi kommer definitivt välja dem. Maten låter svingod ( kolla in hemsidan och under "menyer"...mumma ). Vi skall höra av oss om ett par veckor igen, måste hyra porslin och sådär genom dem.
Hur som helst, de verkar väldigt bra! Är jättenöjd!
Hur går det för er andra? Hur långt har ni kommit i planeringen?
Candelight: Jag tror inte det är dyrt...har för mig att det brukar kosta kring den summan. Det låter faktiskt som ett jättebra pris.