• starlet2

Karlstad del 7

Välkommen till Karlstad/Värmlandstråden där vi fruar och blivande brudar kan diskutera, stötta och ge varandra tips.

• Svar på tråden Karlstad del 7
  • Pearldrop
    MrsMuffin skrev 2009-08-11 08:46:49 följande:
    Hm, kanske bäst att försöka komma iväg till Zaris då...inte lätt med sambon borta och två småungar hemma. Någon som har hört om nån frisör som gör fina bruduppsättningar förresten??? Gärna smink också.. Hur tidigt måste man boka sånt? Känns lite weird att boka typ ett år före, men det kanske är lika bra?
    Om dom tar emot bokningar så tidigt så är det väl lika bra? då är du säker :)
  • MrsMuffin

Pearldrop: Vet du nån som är bra?? har hört att både Aqua och Moda är helt okey, men sååå svårt att välja. De tycker väl jag är knäpp om jag ringer nu.

• Pearldrop
    MrsMuffin skrev 2009-08-11 12:17:53 följande:
    Pearldrop: Vet du nån som är bra?? har hört att både Aqua och Moda är helt okey, men sååå svårt att välja. De tycker väl jag är knäpp om jag ringer nu.
    Jag har inte testat någon av dem men hört mycket gott om aqua iaf!
  • Boomtown

Nu har vi bara 16 dagar kvar. Jag är så nervös så jag kan inte sova på nätterna. men nu bär det av till Astrid Lindgrens värld med barnen. En paus från bröllopstankar.

• Allez

Oj, 16 dagar är inte mycket. Vad härligt.

Jag var nervös i förra veckan men det släppte. Antar att det kommer dyka upp till och från även om det är hela 4,5 månader kvar för oss.

Hade en helt otroligt fin dag i Stockholm förra veckan då vi träffade min syster och två väninnor för att ha en bröllopsklänningsprovardag. Det var otroligt roligt, härligt och helt plötsligt hade jag köpt mig en klänning som var precis "mig". Det känns helt underbart. Eftersom det var en utgående modell var den medsatt från 6400 till 4500. Den kommer vara perfekt för ett vinterbröllop och ser verkligen ut precis som jag vill.

Jag kommer förhoppningsvis aldrig glömma den dagen. Vi avslutade det hela med middag och champagne. Allt var så perfekt. Nu längtar jag tills jag får min klänning så att jag får se den igen. (den skulle tvättas först)

• CamNic

MÖHIPPA!!

Hahaha, skrattar så fort jag tänker tillbaka på helgen.

Jag blev kidnappad av mina älskade tjejkompisar som gjorde min möhippa oförglömlig!!!

Ngn som såg mig svansa omkring i Karlstad tro!? :) Eller min snygga blivande man som tydligen fick bära en illgrön Borat dräkt dagen till ära....*ASG*

Nu är det inte långt kvar till vår dag!

Kram!

camii.blogg.se

• Danielikurvan

Hej hej! Undrar om någon av er har Allt om bröllop, det numret när Karlstad är med..? Om ni inte behöver den längre skulle jag och min blivande fru gärna köpa den av er!
    Ha det jätte bra!

/Daniel och Radhika

• KochS
    MrsMuffin skrev 2009-08-11 08:46:49 följande:
    Hm, kanske bäst att försöka komma iväg till Zaris då...inte lätt med sambon borta och två småungar hemma. Någon som har hört om nån frisör som gör fina bruduppsättningar förresten??? Gärna smink också.. Hur tidigt måste man boka sånt? Känns lite weird att boka typ ett år före, men det kanske är lika bra?
    Jag kan rekomendera en liten bit bort i grythyttan Hairstudion hon åkter även till en på den storadagen och fixat både hår och smink. Hon är jättebra och prisvärd. jag blev mycket nöjd med både hår och smink. Det skadar aldrig att boka men jag gjorde det ett halvår innan men det är skönt att klara av vissa saker så behöver man inte tänka på det.
Svar på tråden Karlstad del 7