Karlstad del 7
Välkommen till Karlstad/Värmlandstråden där vi fruar och blivande brudar kan diskutera, stötta och ge varandra tips.
Välkommen till Karlstad/Värmlandstråden där vi fruar och blivande brudar kan diskutera, stötta och ge varandra tips.
Pearldrop: Vet du nån som är bra?? har hört att både Aqua och Moda är helt okey, men sååå svårt att välja. De tycker väl jag är knäpp om jag ringer nu.
Jag tror på Soda och du kan säkert vänta lite med att boka.. å andra sidan är det ju rätt kul när saker är inbokade.
Tror bästa alternativet är Make up store för sminket, läs mer här: iwontwait.wordpress.com/om-mitt-och-min-killes-brollop/
Jag tror på Soda och du kan säkert vänta lite med att boka.. å andra sidan är det ju rätt kul när saker är inbokade.
Tror bästa alternativet är Make up store för sminket, läs mer här: iwontwait.wordpress.com/om-mitt-och-min-killes-brollop/
Nu har vi bara 16 dagar kvar. Jag är så nervös så jag kan inte sova på nätterna. men nu bär det av till Astrid Lindgrens värld med barnen. En paus från bröllopstankar.
Oj, 16 dagar är inte mycket. Vad härligt.
Jag var nervös i förra veckan men det släppte. Antar att det kommer dyka upp till och från även om det är hela 4,5 månader kvar för oss.
Hade en helt otroligt fin dag i Stockholm förra veckan då vi träffade min syster och två väninnor för att ha en bröllopsklänningsprovardag. Det var otroligt roligt, härligt och helt plötsligt hade jag köpt mig en klänning som var precis "mig". Det känns helt underbart. Eftersom det var en utgående modell var den medsatt från 6400 till 4500. Den kommer vara perfekt för ett vinterbröllop och ser verkligen ut precis som jag vill.
Jag kommer förhoppningsvis aldrig glömma den dagen. Vi avslutade det hela med middag och champagne. Allt var så perfekt. Nu längtar jag tills jag får min klänning så att jag får se den igen. (den skulle tvättas först)
MÖHIPPA!!
Hahaha, skrattar så fort jag tänker tillbaka på helgen.
Jag blev kidnappad av mina älskade tjejkompisar som gjorde min möhippa oförglömlig!!!
Ngn som såg mig svansa omkring i Karlstad tro!? :) Eller min snygga blivande man som tydligen fick bära en illgrön Borat dräkt dagen till ära....*ASG*
Nu är det inte långt kvar till vår dag!
Kram!
camii.blogg.se
Hej hej! Undrar om någon av er har Allt om bröllop, det numret när Karlstad är med..? Om ni inte behöver den längre skulle jag och min blivande fru gärna köpa den av er!
Ha det jätte bra!
/Daniel och Radhika