Karlstad del 7
Välkommen till Karlstad/Värmlandstråden där vi fruar och blivande brudar kan diskutera, stötta och ge varandra tips.
Välkommen till Karlstad/Värmlandstråden där vi fruar och blivande brudar kan diskutera, stötta och ge varandra tips.
Vi ska vara på Café Översten, ligger skitfint vid vattnet, bra pris att hyra och när stan. Man kan väl vara max 60-70 st skulle jag tro. Perfekt för oss!
Vintage: Café Översten är ju skitfint...ringde dit och tyvärr får vi inte plats. Vi blir ganska många, synd egentligen hehe, för jag hade SÅ gärna velat vara där!!
Hallonblåbär: TACK förtipset, suveränt ju! Ser helt ok ut, men vad jag förstår kostar det typ 6000 spänn att hyra fre-lör? Kanske lite dyrt? Är totalt oinsatt så jag vet inte vad man brukar få betala...
Någon som vet nån duktig frisör/makeupmänniska i Ksd? Hur tidigt måste man boka?
Mrs Muffin: Då kanske allt ni behöver finns där, typ porslin och glas. Det blir ju alltid dyrare om man ska ha kalaset centralt i en stad.. vi ska ha bygdegård.. =)
Städning kanske ingår?
Slänger in ett hej!! :D
Bor i Karlstad med min m2b och vi gifter oss i september... :)
Vi ska gifta oss den 30 januari i Hammarö kyrka.
Jag behöver tips på sömmerskor, vi ska till Zari imorgon och kolla klänningar men tror det kommer bli en uppsydd i slutänden.
Eller, inte nu längre. Hittade en klänning idag :)
Hittade en hos Zari i Degerfors. De var supergulliga där och det kändes jättebra alltihop.
Hej på er brudar! Vissa kanske känner igen mig och andra inte... Hängde i Karlstadtrådarna intensivt under mitt bröllopsplanerande. Tänkte bara tala om att vi firade ett år idag och att jag har ett hett tips till er som ännu inte gift er: Gör en kista/låda/väska där alla får lägga i meddelande och hälsningar till er ettåriga bröllopsdag som de skrivit. Lägg i skumpa, lås den och öppna den inte förrän på ettårs dagen. Väldigt mysigt och roligt att läsa och minnas. Hett tips! Lycka till med planerandet.