Emmox skrev 2009-08-19 21:05:12 följande:
Daaling: det är verkligen strongt av dig att skita i att gå ut och köpa godiset. Jag är verkligen på samma tankar! Men nej! Jag ska klara det här. Hur svårt ska det vara? Man kan göra annat istället =)Jag köper den där jag bor, i Kristianstad, där är en som säljer dem för 470:- för 21 portioner = räcker i en vecka = 3 påsar/dagen. Inskrivningsavgiften låg på 600:- Jag vet att man kan köpa på internet också. Det är bara att söka Cambridge på google typ =) Vad för "diet" går du på?
Jag har försökt köra GI, men det blir så mycket "undantag" när man är bortbjuden eller har gäster. Känns så tråkigt att vara den som tackar nej till allt och sån vill jag inte vara. Så jag försöker köra GI de måltider som går. Eftersom jag knappt rör någonting på mig just nu pga min fotoperation går allting så trögt!!! Längtar efter att få lägga upp en träningsplan. Men just nu får jag satsa energin på att lägga upp en bra matplan, men det är svårt för när jag tränar blir jag inte lika sugen på snacks, men när jag bara ligger som en hösäck i soffan så blir jag jättesugen. Är riktigt stolt över att jag avstod idag
![](https://www.brollopstorget.se/bundles/flmtinymce/vendor/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-laughing.gif)
skönt när ens logik övervinner suget