Tantvarning6
Om sambon inte har behövt dem där sakerna under de 8-9 år ni varit tillsammans lär ha knappast behöva dem nu.
SLÄNG, SÄLJ ELLER SKÄNK BORT!!!
Jag är dålig på det själv och svär ständigt över all sk*t vi har men inte använder.
Om sambon inte har behövt dem där sakerna under de 8-9 år ni varit tillsammans lär ha knappast behöva dem nu.
SLÄNG, SÄLJ ELLER SKÄNK BORT!!!
Jag är dålig på det själv och svär ständigt över all sk*t vi har men inte använder.
Ser ut som lördagskväll här inne!
*spanar efter tanter*
Nu ska jag sätta mig framför tv:n med dottern och se Transformers med ett glas vitt vin.
Äldsta sonen har 6 kompisar här i sitt jätte lilla rum - fattar inte att dem tycker det är kul att trängas där inne...
Hej på er tanter,
Jag har mest gått runt och plockat hela dagen här hemma.
Har ingen lust att öppna mailen alls.
Har mått illa hela morgonen och bara fått i mig te, vatten och drick yoggi. Funderar på vad jag ätit som kan ha varit dåligt.
vill ni gaska upp er tycker jag ni ska läsa denna halvhysteriska tråd på FL:
www.familjeliv.se/Forum-4-288/m48894037.html
Vet inte om jag ska skratta eller bli arg, men en sak är säker farmodern är galen...
Men när jag ser hela senariot framför mig så kan jag inte låta bli att fnissa samtidigt som jag lider med mamman.
Det hela låter alldeles för hysteriskt för att vara sant.
Skulle nog själv blivit tokig och slängt ut kä**ingen med huvudet först...
Sonja - stuprörsjeans med en snygg topp funkar alltid!
Har du ett par schysta stövlar till dessutom blir det hot hot.
Åh vännen!
Massor av kramar till dig...
Vad skönt att höra!
Du ser "dammtussen" smälte hans hjärta....
God middag tanter,
Jag har haft en kaotisk morgon minst sagt.
Maken åkte till Paris i morse och eftersom han blir borta till på fredag blev vi kvar i soffan efter barnen gått och lagt sig i går kväll med Ben&Jerry och ett julspecial avsnitt av Gavin and Stacey.
Vi somnade i soffan och vaknade 07.30 i morse!!!!!!
Makens flyg gick 09.10 och barnen började skolan 08.15 ? snacka om panik!
Tur att vi bor NÄRA flygplatsen.
Hur jag lyckades få upp tre ungar, få dem att äta frukost och klä på sig samtidigt som jag duschade och klädde på mig är en gåta. Men vi hann till skolan i tid (pojkarna fick gå själva).
Ingen bra start för lill-skrut som skulle ta ?bacon sprutan? i skolan idag. Det gick fin fint och all eloge till skolsyster som avverkade ungarna på löpande band och som dessutom lyckades med konststycket att distrahera. Dottern tittade som ett fån när hon sa att det var klart.
Ett lite tag efter började det svida men då var vi ju redan på väg tillbaka till klassrummet.
Så nu sitter jag på kontoret. Har hinkat i mig tre koppar kaffe med mycket mjölk och har äntligen börjat lugna ner mig.
Ska slänga iväg en jobbansökan strax och träffa min mentor efter lunchen.
Håller verkligen tummarna för dig!
En artikel vore ju toppen reklam.
Nu Skin?
Har en fd kollega som försöker sälja på mig utrustningen.
Förstår inte varför eftersom jag inte jobbar med sånt.