Tantvarning6
KANON!
Ett steg i rätt riktning. Måste vara en oerhörd lättnad.
*kram*
KANON!
Ett steg i rätt riktning. Måste vara en oerhörd lättnad.
*kram*
Jag hade nog tamejf*n nitat fotografen!
www.aftonbladet.se/wendela/barn/article6076492.ab
Hmm namnet på det forumet får du gärna inboxa mig...
Hej tanter,
Dotterns skola skall i år delta i läkarmissionens kampanj "Aktion julklapp".
www.webaid.se/julklappen/....
Man kan delta som privat person också.
Varje liten ljusglimt är ovärderlig! Speciellt när allt annat känns sk*t...
Grattis till en bra handläggare - dem växer itne på träd!
*Kram*
Vad skönt att du är nöjd med premiären.
Jag håller tummarna för att ni får bra recensioner oxå!
Det där med vaccineringen är en intressant fråga eller snarare hur dem hanterar det på VC.
Jag tror att det är så stressade och rädda just nu att om folk bli nekade så blir det ett dj*vla liv och det orkar dem inte ta just nu.
Dessutom kan man börja fundera på om dem inofficiellt har fått order att sticka allt som kommer i deras väg?
Du svarade bra! Själv ids jag inte ens slösa med min kraft på människor som är så ego centrerade. Varför är det så svårt att visa respekt?
Till viss del så är ens bröllopsdag ens, men när man gifter sig är det ju en juridisk handling som instiftats av samhället baserat på lagar och regler med ursprung i det religiösa. Om man sen väljer att viga sig i en kyrka tar man ju ställning FÖR den kyrkans/det samfundets traditioner, normer och regler. Om dessa traditioner, normer och regler går stick i stäv med vad man vill så ska man nog tänka om. Framför allt tror jag att vederbörande behöver fundera på vad äktenskapet egentligen innebär för dem.
Gifter sig verkligen folk bara för att få ha den där (i deras ögon) perfekta festen?