Hej alla!
Bs: kommer inte ihåg vilka namn ni hade som förslag, men jag tycker att Signe och Sgirid är lite små gulliga..
MrsB: Skönt att sista musen är fångad nu!
Telis: Oj, så då är det inte riktigt klart iaf?
Spännande, annars är juh en vinst på 1,5milj inte kattskit direkt! Även om man såklart vill få ut så mycket som det bara går!
Ngt mer kommer jag inte ihåg jag tänkt kommentera!
Ego: Nu har förberedelserna inför operationen dragit igång! Det har dock inte varit någon riktig succé.. Igår eftermiddag började jag få ont i huvudet, sen blev det bara värre och värre, så inatt fick jag gå upp och kräkas en gång! Jag tog mig iaf upp till sjukhuset som jag skulle imorse, och "domen" blev att det säkert är migrän, som är en biverkning av det preparatet jag blir behandlad med.. 1 av 10 får huvudvärk/migrän av det! Jaja, i eftermiddag är det betydligt bättre, men känner mig ganska färdig! Så nu ser jag helt plötsligt fram emot operationen mer, så att jag slipper behandlingen (förhoppningvis för alltid)!
Nu är iaf maken och tittar på fotboll hos syrran (IFK-AIK) och sonen är hos mormor, så jag ligger och vilar i soffan, ungefär vad jag orkar idag!
Puss och kram