• MSW

Summan av kardemumman - livets väsentligheter

*vinkar* Måste juh visa att jag hittat nya tråden!! Bra start AM!!

Gosnosen: Håller tummarna superhårt!!

Nu ska jag göra det som jag egentligen skulle göra nu när min älsklade plutt ligger och sover, nämligen börja med min hemtenta som är värd sex poäng och vi har fyra dagar på oss att skriva!!

Kram!

• MSW

Vinkar förbi bara för att dra på det att återuppta skrivandet! Fan vad det är segt ibland! Jag har iaf skrivit över hälften!
    Har även fördrivit tiden med att betala räkningar, som äl iofs är bra, men det vore juh skönt att bli färdig med skrivskiten!!

*Skickar kramar till var och en som behöver* Ni skriver juh så mycket så jag inte alls kommer ihåg vad jag vill kommentera!

Pb: Bra ändå att det åtminstone ledde delvis till ett konstruktivt samtal mellan er! Åh vad jag önskar att nya doktorn har rätt att det kan finnas möjlighet att det tar sig spontant! Men förstår att du inte själv känner sig särskilt hoppfull!

Vickan: Nu är du väl redan iväg, men blev lite nyfiken på var i småland du skulle? Och av vilken anledning? (samma som sist?)

I förgår fick jag ett lite lagom ihop-bryt igen om operationen!! Det är juh så nära nu! (en vecka idag), och imorgon ska jag börja bli "preparerad" för att få upp värdet inför operationen! Piss! Men förhoppningsvis blir det juh något bra av det hela!

Nu ska jag ta mellanmål och sen jävlar ska jag skriva färdigt skiten!! Puss Puss

• MSW

Ojoj, kängu, vad spännande! Var det jobbet där ni nu bor? Eller involverar det flytt? *ursäkta min dåliga koll*

Nu tillbaka till plugget, en sista rusch innan make och son kommer hem igen och det är dags för fläsk(well, bacon)pannkaka-lunch!

• MSW

Hej alla!

Bs: kommer inte ihåg vilka namn ni hade som förslag, men jag tycker att Signe och Sgirid är lite små gulliga..

MrsB: Skönt att sista musen är fångad nu!

Telis: Oj, så då är det inte riktigt klart iaf? Spännande, annars är juh en vinst på 1,5milj inte kattskit direkt! Även om man såklart vill få ut så mycket som det bara går!

Ngt mer kommer jag inte ihåg jag tänkt kommentera!

Ego: Nu har förberedelserna inför operationen dragit igång! Det har dock inte varit någon riktig succé.. Igår eftermiddag började jag få ont i huvudet, sen blev det bara värre och värre, så inatt fick jag gå upp och kräkas en gång! Jag tog mig iaf upp till sjukhuset som jag skulle imorse, och "domen" blev att det säkert är migrän, som är en biverkning av det preparatet jag blir behandlad med.. 1 av 10 får huvudvärk/migrän av det! Jaja, i eftermiddag är det betydligt bättre, men känner mig ganska färdig! Så nu ser jag helt plötsligt fram emot operationen mer, så att jag slipper behandlingen (förhoppningvis för alltid)!

Nu är iaf maken och tittar på fotboll hos syrran (IFK-AIK) och sonen är hos mormor, så jag ligger och vilar i soffan, ungefär vad jag orkar idag!

Puss och kram

• MSW

Fast om man har mycket muskler förbränner man väl mer kcal, så på sikt borde väl träning kunna minska vikten också? (fast det går klart betydligt snabbare med konditionsträning) Min helt egna teori förövrigt!

Hej förresten!

• MSW

Väldigt söta gungor som googlats fram!

Här är vi åter efter inskriviningsbesök inför morgondagens operation! Och jag konstaterade att jag absolut inte har tänkt på att jag kommer kunna ha ont efteråt, men det lät det som idag! Jaja, inte mycket att fundera på nu.. Känns jättejobbigt att vara borta från familjen, och ifall något skulle hända med mig! Men samtidigt längtar jag tills fredag när jag åtminstone vet hur operationen har gått, och hur jag mår!
    Jag vet ännu inte vilken tid det blir imorgon..
    FÅr se när jag tittar in här igen!

Pussar och kramar till er alla, och håller tummarna för allt som ska hållas tummarna för!

• MSW

Dödstrött msw vinkar förbi som allra hastigast, innan jag intar sängläge igen!

Operationen har gått bra och jag är hemma sedan igår! Känns jäkligt jobbigt bara att jag orkar ingenting (vilket inte är så konstigt, men det hade jag inte räknat med)..

Blodplättarna har stigt, så det ska vara bra nu (svårt att tänka det när jag är så trött, och egentligen inte märkt ngt av sjukdomen)..

Har inte läst ifatt mer någon sida, och kommer inte göra det heller, åtminstone inte på ett tag.. Skymtade förbi några nya smygläsare?

Kram kram

• MSW

Start: *stora kramar*

Varför går det alltid "trender" här inne? Spottings, MA osv!

• MSW

Hej på er!

Här är det betydligt bättre! Bestämde mig för att igår kväll innan jag la mig var sista starka värktabletten, men hade nog klarat mig utan den också egentligen.. Så nu går jag på panodil bara, fast jag tror att det nog var sista av den med imorse.. Fast den känner jag lite att jag kan ta när jag behöver, känns inte lika läskig som den starkare!

Bs: Astrid tycker jag är jag är jättegulligt! Och det kan juh funka att plantera Astrar med henne som Irisar med Iris, även om det inte är riktigt lika klockrent kanske!

Vickan: Obehagligt med krocken!
    Och apropå gravid-försäkring så hade jag försäkring från Folksam, den man får betala för.. Och sen fick jag ut försäkringspengar pga förlust av blod och inläggning, så jag rekomenderar starkt en försäkring! Vet dock inte om det hade räckt med den gratis..

Ore: Spännande att det är så nära nu! A fick sin femte kusin i söndags! En liten flicka! Mysigt!

• MSW

Hej!

Grattis mugglan till försäljningen! Och förhandlandet! Skönt också att det verkar som din kropp är tillbaka som vanligt igen ang syskon försök!

Oms: Hej hej!

Ego: Här är det fortsatt bättre, men har idag haft ont i huvudet istället, så fick ta panodil vid lunch, annars har jag klarat mig utan det under natten.. Nu verkar värken gå mot rätt håll.. Hade annars tänkt fördriva dagen med att komma fatt med skolan så vi kunde åka till IKEA i morn med gott samvete (om jag känner att jag orkar), men det har funkat så där när huvudet gjort ont!

Nu tänkte jag ta mig en promenad (har inte varit ute något idag än.......) och se om det ger lite energi att sitta en sväng till med plugget innan det är dags att börja med middagen!

Puss och kram på er!

Svar på tråden Summan av kardemumman - livets väsentligheter