• MSW

Summan av kardemumman - livets väsentligheter

Vickan: Ja vi köpte något som kändes skonsamt.. (och gör väl egentligen fortfarande).. TYp neutral eller något sådant.. Parfymfritt hade vi redan innan dock..

• MSW
    BrudSommar2006 skrev 2010-01-10 21:47:22 följande:
    Piggelin, jag är absolut otroligt tacksam att det var över fort! Överlag är jag tacksam att det är gjort nu faktiskt!!!
    Ja Bs, det måste kännas skönt att du är färdig nu! Och har två små fina flickor!!
  • MSW

Nahe, nu verkar det som A äntligen slocknat, fast han varit "lagd" sedan halv nio, så nu är det dags för mig att sova!

Godnatt alla trådisar!

Och BS: Pussa Astrid från mig!

• MSW
    Telis skrev 2010-01-11 09:34:19 följande:
    Lycka till idag på VUL, nenne och snaily!!! Åh, vad jag håller tummarna för er bägge två!
    *jag med*

Och skickar lite tankar till piff och puff på dagis! (hrm, FÖRSKOLAN, menar jag juh så klart! ) Och till Bs att Astrids prover ser bra ut så att ni får åka hem!

Hoppas så att det bara är bra saker att läsa ifatt, när jag nu tar mig tid till det.. Kanske ikväll, annars hinner jag inte förrän i morgon kväll!
    Ikväll ska jag på gympa första gången sen innan jul och nu FAN ska jag inte vara påverkad av operationen längre!!

Puss och Kram!

Om jag inte hinner in ikväll så lycka till i morgon Telis, på inskrivningen! (och på onsdag med, men det borde jag hinna önska senare)
  • MSW

Mrs B skrev 2010-01-11 09:51:12 följande:

MSWDagis, dagis, dagis...... Själv skriver jag det sista på min rapport och sen skickas den imorgon..... Är sen inbokad på en hel del jobb och det ska bli så HIMLA kul!!!!!!!!!!!
    Ja visst är det fånigt med förskola?! (Och förvillande med förskola resp förskoleklass!!) Fram för lekis och dagis i stället så folk förstår vad man pratar om!
    Går det bra med rapporten? Gött att få jobba lite mellan varven också! Själv har vi opponering av julens grupparbete idag! Plus lite inlämningar (var av en komplettering..)
  • MSW

Och ea: Jag vill också se huset!!

Ore: Vi kommer nog däremot ha "nästa" inne hos oss förmodligen, eftersom vi inte har något mer rum, och det känns inte super bra att ha den ihop med A så länge den är så liten, onödigt att väcka storebror i onödan.. Fast det är juh inte det minsta aktuellt än, men sånt jag funderar på iaf..

• MSW
    Party 4
    För alla bra saker som hänt idag!!

Ea: tack för titten på huset! Om det ingår ngn slags uppvärmning av poolen i elkostnaden kanske? (eller jag har egentligen ingen aning om ifall man värmer upp en pool eller ngt...)

Start: Så bra vecka som det verkar vara här i tråden så borde juh du få ett plus (som sitter på rätt ställe och stanna så länge det ska!)

Åhh så söt Astrid är!! Håller med om att hon liknar storasyster!

Hmm.... Något har jag säkert glömt..
  • MSW
    viktualia skrev 2010-01-11 21:44:34 följande:
    Cicci - kan du skicka över ditt mobilnummer på fejjan, så ska jag grubbla vidare... vore himla schysst!Helt plötsligt blev den här tråden värsta "byta/ärva/köpa-grejer"-tråd! Coolt!
    Då slänger jag ut en förfrågan också: Varma gärna vatten avstötande som passar en ca 1½åring..? Gärna lätta att trä på...

Nu väntar tv-soffa med maken!
    Godnatt!
  • MSW

Start: Japp, vantar var det jag syftade på! Ska kolla upp tipset, ev blir det lite shopping i helgen.. Har insett att det krävs ett större förråd av ytterkläder när dagis närmar sig!

Annars orkar jag inte tänka efter mer vad jag tänkt kommentera, så skickar kramar till alla!

MEN! Telis!! (med make) STORT lycka till imrogon! Ser fram emot att höra vad det är för en liten krabat i magen!!

Svar på tråden Summan av kardemumman - livets väsentligheter