Summan av kardemumman - livets väsentligheter
Vickan: Ja vi köpte något som kändes skonsamt.. (och gör väl egentligen fortfarande).. TYp neutral eller något sådant.. Parfymfritt hade vi redan innan dock..
Vickan: Ja vi köpte något som kändes skonsamt.. (och gör väl egentligen fortfarande).. TYp neutral eller något sådant.. Parfymfritt hade vi redan innan dock..
Bs: Vad säger Iris om lillasyster då?
Nahe, nu verkar det som A äntligen slocknat, fast han varit "lagd" sedan halv nio, så nu är det dags för mig att sova!
Godnatt alla trådisar!
Och BS: Pussa Astrid från mig!
Mrs B skrev 2010-01-11 09:51:12 följande:
Och ea: Jag vill också se huset!!
Ore: Vi kommer nog däremot ha "nästa" inne hos oss förmodligen, eftersom vi inte har något mer rum, och det känns inte super bra att ha den ihop med A så länge den är så liten, onödigt att väcka storebror i onödan.. Fast det är juh inte det minsta aktuellt än, men sånt jag funderar på iaf..
Start: Japp, vantar var det jag syftade på! Ska kolla upp tipset, ev blir det lite shopping i helgen.. Har insett att det krävs ett större förråd av ytterkläder när dagis närmar sig!
Annars orkar jag inte tänka efter mer vad jag tänkt kommentera, så skickar kramar till alla!
MEN! Telis!! (med make) STORT lycka till imrogon! Ser fram emot att höra vad det är för en liten krabat i magen!!