Summan av kardemumman - livets väsentligheter
Nahe nu är det ytterkläder på för både mig och A som gäller!! För mig blir det plankstek ikväll!! Mums!
Trevlig helg tjejer!
Nahe nu är det ytterkläder på för både mig och A som gäller!! För mig blir det plankstek ikväll!! Mums!
Trevlig helg tjejer!
Ea: Rörigt med budgivningen, fast så länge det finns fler planerade visningar kan man nog inte vinna budgivningen..? (Jag vet juh inte alls hur det funkar, utan skriver som jag tänker.. om det är rätt eller inte vet jag inte..) Det blir mer som en paus, där mäklaren och säljaren hoppas på att det ska komma in fler intressenter? Sen är juh inte säljaren tvungen att ta det vinnande budet heller (fast jag tror inte att det är så vanligt att man inte väljer det högsta..)
Hoppas Lappis har det superhärligt på festen!! och att toastmadamandet går bra!
Tycker också att Ore ska starta nya tråden!
Här har det varit lite trött och gnälligt idag.. Lite till mans.. Men mest A, det blev lite knasigt med kvälls/nattsömnen i natt, plus att han inte sov lika länge på dagen som han brukar, så det har varit lite svårt att underhålla honom hela eftermiddagen.. Men nu har han lagt sig (och somnat med verkar det som!) så det blir nog bättre inatt, han har heller inte hostat i närheten av hur mycket han hostade igår!
Vi kollar förresten på videokamera, har kollat på en sdr-h80 (panasonic) någon som vet om den är något att ha? Eller vet vad som är bra? (Vi vill ha hårddiskkamera)..
Nahe, nu ska jag nog hoppa över till soffan! Nu har jag juh bidragit lite till att närma oss 10000!
Godnatt!
Godmorgon!
Sitter här och försöker få ordning på kaoset av papper, scheman, block, uppgifter som hör till nya kursen, har varit och lämnat A på dagis, men eftersom det bara är inskolning ännu så länge ska jag tillbaka vid 11 och vara med när han äter lunch, och sen är det färdigt för idag! Men det gick iaf bra att lämna honom, skönt för mig att känna att det kan funka... Fast jag kvar en liten stund idag..
Ea: Spännande värre med huset! Håller tummarna för att ingen av de tre är intresserade!!
Koko: Välkommen hem, och lycka till att komma ikapp!
Lappis: Låter som en härlig fest!!
Nahe, fortsätta med papperna kanske...
Snaily: Haha! Passa på och njut!