• MSW

Summan av kardemumman - livets väsentligheter

Telis: Så jobbigt att det inte funkar med amningen, men hoppas att hon fortsätter vara mer vaken nu när han väl börjat!
    Har inga tips som ingen annan redan sagt!

• MSW

Känner också att, shit vad lite jag kommer ihåg från när A var riktigt liten! Men kom på nu när jag läste ikapp att vi också hade lite problem med att han inte var så alert vid matningarna i början.. Men det fixade sig nog innan han blev en vecka... Han blev juh också extra matad med ersättning i början eftersom han var på neo, och de tyckte att han hade tillräckligt besvärligt i vilket fall..

• MSW

OM ni undrar vad jag håller på med så tänkte jag försöka bidra till att nå till 10000..

• MSW

Ea: Just det, häftigt med tårtbeställningen!! Det blir säkert bra, men förstår att det känns riktigt nervöst!

• MSW

Telis: Vilket namn är det ni funderar på? KAnske har du redan sagt, men vill du inte outa det i tråden så inboxa gärna! A's namn framkom genom att vi började på A och rabblade alla pojknamn vi kunde komma på, sen fortsatte vi med B och C osv.. Sen fastnade vi juh för ett på A, men vi (mest jag) behövde känna på det ett par dagar innan vi gjorde det offentligt..

• MSW

PB: Ja, visst känner man likadant med alla barn man hör talas om som far illa!

Det är nog tur att du och maken har dig som jag tycker verkar vara väldigt bra på att kommunicera! Annars hade det nog gått åt skogen! Sen blir det juh såklart skitjobbigt för dig att dra hela lasset hela tiden!

• MSW

Vickan: Finns det inget du känner att du inte har tid för nu med all pendling och så? Isf borde du juh kunna få tid till det om du slutar jobba?

• MSW

Ego: Fick provsvaren idag, och jag kan säga att nyårslöftet sket sig! Värdet hade sjunkit rejält! Men ligger fortfarande bättre än innan operationen! SKa fortsätta ta prov en gång i månaden, och förhoppningen är att det ändå ska stanna högre än innan operationen! Känns inte jättebra, men har nog lite redan brutit ihop och kommit igen, på sätt och vis var jag mer beredd på det nu än vid förra provet tror jag!

• MSW

Håller det sig bättre än innan op så är det egentligen inte mycket som märks i vardagen, men gissar att vid en ev förlossning vill de nog få upp värdet mer.. Tycker dock att det känns ganska dåligt att jag inte fått någon tid till doktorn, känns på något vis som det hade varit bra att komma dit och få vädra lite funderingar..

• MSW

Nahe, nu ska jag nog krypa ner i soffan hos maken! Har sovit borta i natt så det ska bli mysigt att få vara lite nära! (Jag är nog världens mest hemmakära, eller familjekära iaf)

!

Svar på tråden Summan av kardemumman - livets väsentligheter