• MSW

Summan av kardemumman - livets väsentligheter

BF-lista

Telis 13/1 2010
    BS 18/1 2010
    Vickan 17/2 2010
    Liten 5/3 2010
    Vänner 19/3 2010
    Parnassia 4/4 2010
    Snorkfröken 28/7 2010
    Blivande fru Muffins
    Nenne

• MSW

Blir också förundrad över att snorkis redan är så nära de magiska 12 veckorna! Minns också att jag några dagar efter jag gått över de tolv veckorna fick tvär slint och var helt säker på att jag hade hittat på allting och att det fanns logiska förklaringar till allt som kunde vara tecken på graviditet.. Trots det hade vi redan hört det lilla hjärtat ett par veckor tidigare...

Jag har dessutom haft något liknande i armhålorna ett par gånger, en gång riktigt illa (men ändå inte lika illa som du verkar ha det..) och någon gång på väg.. Då var jag inte gravid, vad jag minns, men bytte iaf deo och smörjde mig med idomin (har jag för mig)..

Annars känner jag mig fruktansvärt långt ifrån mammabyxor diskussionen när jag/vi nog skjutit tankarna på syskon ännu länge fram i tiden...

MrsB: Ja du vet juh att du får älta allt fram och tillbaka om ett ev fjärde försök här i tråden! Hoppas ni kommer fram till ett beslut som både blir nöjda med i alla fall! Se om maken din kan göra något för "vårt" hockeylag då.. Går väl inte så himla bra för dom denna säsongen...

Piggan: Obehagligt med toaringen, men förstår ändå att det var lite komiskt i det hela...

Ea: Gärna hus länk!

OCh sen har jag klart glömt en hel massa att kommentera..
    Men nu ska jag nog öppna chipspåsen.. Fast att vi bestämde igår att julsvullet skulle vara över nu... Men det är juh lessfat chips så då är det väl ingen fara.... Eller?

• MSW

EA: får ett fel meddelande när jag försöker kolla länkarna: "Objektet du söker kan inte visas för tillfället.
    Prova igen om tio minuter!", testar imorgon istället! Ska bli spännande...

Efterlyser förresten lite magbilder till galleriet, tycker det varit ont om det!!

Godnatt!

• MSW

Ea: Då testar jag igen nu.. (svår att slita mig från datorn..)

• MSW

EA: Nä, funkar fortfarande inte.. Inget av husen! Konstigt...

• MSW

Men BS, det är juh inte så himla länge kvar för din del heller! Hoppas också att Astrid har lust att komma ut lite tidigare...

• MSW

Ea: Tack nu såg jag dom! Och varför det inte funkade för mig innan heller.. De typ sex sista tecknen i adressen kom inte med när jag klickade på länken (och syntes inte heller)...
    De såg trevliga ut båda två, men det ni helst vill ha är juh helt klart mycket fräschare! Hoppas ni får bra besked från banken (i första hand) och att huset verkar lika bra på riktigt (i andra hand) och att det bara är ni som tycker det (i tredje hand)!

NU ska jag gå och fixa i ordning mig inför att sova!
    Godnatt!

• MSW

Telis: Mat är nog bra att ha med vid en vanlig förlossning, som kanske maken helst inte vill lämna, eller vet hur lång tid det tar.. Själva bb-tiden tycker jag som du, då kan han väl gå och köpa, finns väl alltid någon kiosk eller pressbyrån om man vill skynda sig..

• MSW

I neccesären kan väl räknas in typ schampoo, tandkäm osv.. Amninginlägg är bra också, fast du läckte väl en hel del redan så då tänker du väl ändå på det..

• MSW

Har ringt vårdcentralen idag, för att A hostade så hemskt igår, men idag har han inte hostat något knappt! Typiskt, och snart ringer de.. Fast hade gärna fått hostmedicin utskrivit iaf, för han hostar alltid mer eller mindre när han blir förkyld!

Svar på tråden Summan av kardemumman - livets väsentligheter