• MSW

Summan av kardemumman - livets väsentligheter

Vänner: Det är sånt "Korkat"/klumpigt/ogenomtänkt som jag tycker att det känns som det bara är jag i hela världen som gör!

Nenne: Hur gick det stora berättatåget?

MrsB: Jag har inboxat dig min mail, så får vi se hur det går med tråddejten får min del! Är fortfarande ganska förkyld, och A har gett mig sin ögoninflammation, verkar det som.. Men det är juh fortfarande ett par dagar kvar, så kanske hinner jag pigga på mig!

• MSW

12 blir bra för mig iaf. Jag har bestämt mig för att åka ner och träffa er imorgon! (men lägger dock en liten brasklapp iom vädret, men det verkar som det kan bli hyffsat väglag imorgon iaf)..
    MrsB: Inboxar dig!

• MSW

Godmorgon!

Vill någon vänlig skäl som ska med på dejten idag inboxa MrsB adress eller så?

• MSW

Godmorgon!

Låter som en trevlig dejt igår! Synd att jag inte fick ändan ur så jag kunde vara med, men förhoppningsvis kan det bli en annan gång.. Möjligen MrsB kan vi juh kanske samman stråla i växjö, eller är du färdig med svenskan nu?

PB: Vilken härlig jul, blev också nyfiken på vad det är för ljungby-bor du är i lag med... Fast det blir väl lite väl privat att outa i tråden kanske..

Frullan: Fy vilken jul! *kram*

Koko: Hoppas natten gått lika bra!

Nenne: Vilken skitsvärfar! Men diggade snapsvisan!

Maken råkade uttrycka sig, inför svärmor och svägerska, så att det lät som vi skulle ha barn igen... Svärmor hann nästan bli glad innan han förklarade hur han hade menat... Fast sen var hon tvungen att fråga en gång till för att bli helt säker!

Pb igen förresten: USch vad spännande med att få tillbaka provsvaren! Och kanske ännu värre att ta beslut ut efter det sedan..

• MSW

Vickan: Snurrigt värre med sommarstället, verkar dessvärre som det är det sämsta upplägget bland syskon/släktingar, när det finns något som ska delas upp!

Själv sitter jag och försöker att samla lite ork att ta tag i påklädning av ytterkläder för att gå ut och somna A! För det är verkligen dags för att sova.. Och nu snöar det visst rätt bra igen! har redan varit ute och hälsat på min mormor då hon har brutit armen, och det känns lagom lockande att klä på oss igen för att gå ut..
    Det är roligt med liten kille med mycket energi och bus! Nästan jämt! Så länge som man slipper byta blöja eller tvinga på kläder på honom så är det bra!

• MSW

Vickan: Ja juh mer pengar inblandat desto värre är det väl! Skönt att inte vara direkt inblandad iaf! Här är det nästan sommar jämfört med hos dig då! Här är hela 1.1 plusgrader!

• MSW

Nahe, nu börjar det bli riktigt gnälligt, så nu är det nog bara att ge sig ut!

• MSW

AM: Tycker jag känner igen citygyn! Undrar också om du behöver dit? Inget akut/farligt hoppas jag...?

• MSW

Vad skönt att den lugnat ner sig.. Men nästan lite för spännande med ditt besök.. fast sen har du juh en vecka i Thailand att fundera över (eventuellt) besked.. Vilket det än kan vara!

• MSW

Ah.. Själv har jag ingen aning alls om vad jag vill/ska ha för preventivmedel.. Använder mest avhållsamhet känns det som!

Svar på tråden Summan av kardemumman - livets väsentligheter