Summan av kardemumman - livets väsentligheter
Åh Telis! Låter verkligen härligt! Strunta i målningen och passa på! Snart är juh televinken här, och det är inte säkert att han låter dig ha sådana morgnar!
Åh Telis! Låter verkligen härligt! Strunta i målningen och passa på! Snart är juh televinken här, och det är inte säkert att han låter dig ha sådana morgnar!
Telis: Tråkig kommentar från mamma! Förstår att ni vill ha det så färdigt det bara går innan han kommer! Men glöm inte att vila också!
Nenne: Samma till dig riktigt tråkig kommentar från mamma!
Själv la jag tid på att plocka i ordning A's saker i backarna han har.. Sen tog det ca fem minuter, sen hade han tömt dem igen! Suck!
Nu är det nog dags att värma till lunchen (hemmagjord pizza), så att inte A hinner bli för trött!
Cicci: A's inskolning börjar den 18:e januari, nästa måndag alltså.. Jag har en vecka (nästa vecka) kvar av denna terminen, sen har jag "bara" tre år kvar! Min termin börjar också den 18:e..
Tråkigt med namnet! *kram*
Pb: Tråkigt att det blivit sådan pannkaka med födelsedagen! Jag hade också brutit ihop om min födelsedag inte blev bra/som jag tänkt mig! Min födelsedag är viktig! (Undrar om jag nånsin kommer växa ifrån det...)
Ea: Skit med banken! Överlag verkar det vara väldigt känsliga nu, i samband med/efter krisen! Tråkigt, men sant! Men gå på visningen och är ni riktigt intresserade av huset, så då får det väl vara värt att låna av föräldrarna? Men liksom Vickan så tror jag att det är VIKTIGT att skriva papper på allt innan..
Roligt att här är sådan fart idag! Kanske hinner vi till 10000???
Nenne: Jag blir glad av att ni är så glada!
Och cicci: Du är säker på att du inte ska testa...? Sådan frögurka som du så är det väl inte säkert ni behöver ha sex!
Är ni överens om en trea eller??
Nahe, skolarbete var det.. Nu när plutten sover...
Sådär, var snabbt fixat! Nu tänkte jag ta tag i att plocka iordning i A's rum.. Igen! Nu kanske jag till och med hinner dammsuga!
Pb: Här får man älta om allt så länge man vill! *kram*
Förresten så drömde jag att jag var gravid och hade stor mage i natt, och bebisen rörde sig och hade sig! Mysigt! Blev nog "inspirerad" av bilden på televinken-magen!
Bs: Skönt att få tillbaka telefonen!!
EA: Härligt att banken ringde! "Bara" att ringa pappa med då...
Ikväll ska vi till några kompisar och käka pizza och titta på film, vi har knappt hunnit umgås med dem på hela hösten, så det ska bli jättetrevligt!!