• MSW

Summan av kardemumman - livets väsentligheter

Godmorgon!

Ego-gnäll: Sitter här och väntar på att det ska bli dags för mig att ge mig iväg.. Maken och A är på dagis, idag kändes det verkligen skit jobbigt när de skulle gå och inte jag! Men jag hoppas att jag vänjer mig......... Dessutom lyckades jag ha plånboken i skötväskan som åkte med till dagis..
    Ska ta blodprov (och sen får vi se hur väl jag uppfyller nyårslöftet att inte oroa mig ifall det är bra nu) och till bibblan innan skolan!

Har även skickat mail till vår praktik-ansvarige eller vad hon är och fått ett halvt otrevligt svar tillbaka, att jag minsann inte får byta område så här tidigt och eftersom jag vill byta till ett annat "under område" i samma "Överområde" så går det säkert inte senare heller! Typ! Och jag blev skitledsen/sur... (Känner mig lite fånig dock..) Jag hade kunnat byta skola i området (tror jag iaf), men då blir det mycket längre att köra än till den skolan jag är på nu.. SKit skit skit skit!!

Telis: Så söt han är! Och du har juh ett helt år (nästan) att ändra dig ang julkorten!

• MSW

PB: Såg en "headline" (svenska ordet var bortblåst) rubrik, på aftonbladet "vem tar hand om" vad hon nu hette, från Haiti, och frågade maken när han kom ut från toa "vi?".. Vill verkligen ta hand om de stackars barnen!

• MSW

PB: Igen, jobbigt att du behöver dra det ur maken, men det som du faktiskt får ut verkar ni ändå vara överens om! Korkade kommentarer från sjukvården som du/ni fick" *kram*

• MSW

Nenne: Skrattade så gott åt alfapet historien!! Var tvungen att läsa upp för maken också! PB's monopol historia var också rolig!
    Don't mess with a pregnent lady!!

• MSW

EA: Åh så spännande med huset! Hur långt har ni tänkt att gå? Sen jag som är i krokarna blir lite nyfiken på åt vilket håll från Växjö brorsan bor...

• MSW
    passionsblomman skrev 2010-01-21 20:47:01 följande:
    Jamen eller HUR!!!Usch! Jag känner bara att "Här finns det ett stort hus med massa rum och jag kan älska och trösta i massor!"Tänk att inte ens veta var ens föräldrar har tagit vägen, och ha ont, och vara hungrig...
    Och ingen som kan prata med en/trösta en/kittla på lilla magen osv osv och allt är bara kaos..
  • MSW

Jag är som allra mest dålig förlorare när jag spelar mot maken! Möjligen brorsan också.. Men han är så odräglig ifall han vinner!

Svar på tråden Summan av kardemumman - livets väsentligheter