• MSW

Summan av kardemumman - livets väsentligheter

Bfdatum kan jag svara på!

BF-lista

Vickan 17/2 2010
    Liten 5/3 2010
    Vänner 19/3 2010
    Parnassia 4/4 2010
    Snorkfröken 28/7 2010
    Nenne 12/8 2010
    Blivande fru Muffins

• MSW

Oupsie: Har tyvärr inga london tips!
    Och det är inte en sån variation som kan ske (i den mån att det kommer stiga lika högt igen), men om det inte sjunker mer så är nog både jag och doktorn så pass nöjda att det inte kommer att behandlas.. Det går en gräns av värdet när det blir en rejäl skillnad i blödningsbenägenhet, innan operationen låg jag under den, ännu så länge efter operationen ligger jag över den..

Lappis: Härliga lägenheter!!

Snorkis: Fy så jobbigt med eksemen och kortisonet!

Ea: TYpiskt med huset, hoppas ni kommer fram till hur ni ska göra med budandet!

Telis: SÅ skönt att han har vänt uppåt!

En fråga om amning förresten, eller att sluta amma, hur länge efter hade ni mjölk i brösten efter ni slutat? Jag har fortfarande så att jag kan trycka ut någon droppe, och det är fem månader sen jag slutade amma! TYcker kroppen borde fatta att jag inte tänkt ta upp amningen igen!

• MSW
    Parnassia skrev 2010-01-22 14:50:56 följande:
    MSW Jag hade mjölk kvar i typ 9 månader, det kunde komma en droppe efter en varm, lång dusch typ, eller när jag inte kunde låta bli att klämma för att kolla...
    Alltså har jag fyra månader kvar? Det låter som jag då ungefär! Så det är inget jätteproblem.. Var bara nyfiken! Som sagt förstår jag inte varför det tar sådan tid..
  • MSW

Tinga: Härligt att det går bra för puff! Tror också att det lossnar för Piff snart! Han har väl alltid varit mest strulig? Inte så konstigt om det tar lite längre tid för honom.. Och börjar Puff äta bra även hemma så blir det juh dubbel påverkan för Piff!

• MSW

Nu är jag i stort sett färdig för att träffa några tjejer från skolan i kväll! Åker framåt halv fem och det gäller att passa på att få saker gjorda medan plutt sover!

• MSW

Snaily: Gött att få sånt gjort! Man känner sig verkligen lätt och duktig efter en sådan grej!

• MSW
    nennesjuttioåtta skrev 2010-01-22 15:24:08 följande:
    Parnassiaaah, tack! Ja just det, det står ju högst upp när den är skapad... *bloondiiieee* ja men då måste det väl gå att få knappt 500 inlägg till??
    Ja det tycker jag vi borde!
  • MSW

Vi hade också dubbeltäcke innan A! Fast i vårt fall funkade det tills A blev så stor att han la sig på täcket och vi inte kunde ha det som vi ville!

Svar på tråden Summan av kardemumman - livets väsentligheter