Summan av kardemumman - livets väsentligheter
Bfdatum kan jag svara på!
BF-lista
Vickan 17/2 2010
Liten 5/3 2010
Vänner 19/3 2010
Parnassia 4/4 2010
Snorkfröken 28/7 2010
Nenne 12/8 2010
Blivande fru Muffins
Bfdatum kan jag svara på!
BF-lista
Vickan 17/2 2010
Liten 5/3 2010
Vänner 19/3 2010
Parnassia 4/4 2010
Snorkfröken 28/7 2010
Nenne 12/8 2010
Blivande fru Muffins
Oupsie: Har tyvärr inga london tips!
Och det är inte en sån variation som kan ske (i den mån att det kommer stiga lika högt igen), men om det inte sjunker mer så är nog både jag och doktorn så pass nöjda att det inte kommer att behandlas.. Det går en gräns av värdet när det blir en rejäl skillnad i blödningsbenägenhet, innan operationen låg jag under den, ännu så länge efter operationen ligger jag över den..
Lappis: Härliga lägenheter!!
Snorkis: Fy så jobbigt med eksemen och kortisonet!
Ea: TYpiskt med huset, hoppas ni kommer fram till hur ni ska göra med budandet!
Telis: SÅ skönt att han har vänt uppåt!
En fråga om amning förresten, eller att sluta amma, hur länge efter hade ni mjölk i brösten efter ni slutat? Jag har fortfarande så att jag kan trycka ut någon droppe, och det är fem månader sen jag slutade amma! TYcker kroppen borde fatta att jag inte tänkt ta upp amningen igen!
Tinga: Härligt att det går bra för puff! Tror också att det lossnar för Piff snart! Han har väl alltid varit mest strulig? Inte så konstigt om det tar lite längre tid för honom.. Och börjar Puff äta bra även hemma så blir det juh dubbel påverkan för Piff!
Ea: Trevlig helg!
Nu är jag i stort sett färdig för att träffa några tjejer från skolan i kväll! Åker framåt halv fem och det gäller att passa på att få saker gjorda medan plutt sover!
Snaily: Gött att få sånt gjort! Man känner sig verkligen lätt och duktig efter en sådan grej!
Bla bla bla!
Vi hade också dubbeltäcke innan A! Fast i vårt fall funkade det tills A blev så stor att han la sig på täcket och vi inte kunde ha det som vi ville!