• kängu

Summan av kardemumman - livets väsentligheter

Hej alla gullisar!

AM, mycket bra trådstart!

Jag har inte hunnit läsa ikapp... men snappade upp att Blivande varit inne *vinkar*

Och att ni diskuterat jul... i år ska jag fira jul fullt ut! Nu har jag ju en ursäkt (Ru)

180000 Shit pommesfrites!

• kängu

Åh, nej har Kokosens katt fortfarande inte kommit hem

På ego-fronten kan jag rapportera att Ru nu sovit i 3,5 timmar... och som ni vet så brukar han inte precis sova jättemkt dagtid Börjar nästan fundera på om jag ska väcka honom?

• kängu

Lappis, hur länge behöver ni vänta när ni är utredda och klara?

• kängu

Jag håller med Ore, det är dags för IVF-plus nu!

Hinner inte läsa ikapp... Stora kramar till alla som är under deppmanteln.

Jag blev erbjuden jobbet som jag var på intervju för förra veckan (ni vet den intervjun när jag inte var på topp...) Tror att jag ska tacka ja. Alltså bara en månads mammaledighet kvar *gulp* Men har tänkt att vara ledig nästa sommar och höst, så helt slut är den ju inte.

Nu ska jag skynda vidare, ska passa på att gå ut i höstsolen en sväng innan föräldraträff.

KRAMAR till alla!

• kängu

Nej Mugglan skit också Jag har tänkt på dig och trott att det skulle trilla in en massa bud...lägenheten ser ju kanonfin ut! Jag skulle gärna köpa den om jag hade råd
    Håller mina tummar för att det vänder. Tycker också mäklaren borde fixa en söndagsvisning!!

Stora kramar till PB, bra gjort!

MrsB, jag tycker möss är ganska söta jag

Bra jobbat Lappis!!

• kängu

Godmorgon godingar!

Freeeeedag!!!!!

Snigeln, skönt att ingen ville ha hjälp av dig inatt! Jag är lite seg för Ru ville ha mat vid 4.30 inatt (normalt sover han från 11-6) så jag fick stappla upp. Duktig Korv som ville ge sin matte sovmorgon!

Kl 11.30 idag skriver jag på för nya jobbet!

Sweet, kramar! Det låter verkligen som att du behöver en paus. Men vet hur det är i USA med arbetstider och så, inte alldeles lätt... STYRKEKRAMAR!

Hattis, JIPPIE för tanten!!!!

Liten, skönt att tandborstningen funkar bra! Jag hoppas att Ru dröjer läääääänge med att få tänder

• kängu

BS, jag tycker att Elsa (som har namnsdag idag) är fint! Passar bra ihop med Iris också!

• kängu

(läser ikapp på tåget)

Tack för alla grattis!
    Ja, jag fick begärd lön. Och Mugglan, jag tänker försöka förändra en hel del grejer...

• kängu

Ore, mjuk bh typ Apotekets "operationsbh" är bra att ha, eller annan utan byglar. Lite kläder till bebisen, varma filtar att ha i bilstolen när ni åker hem... våtservetter. Kanske självklara grejer alltihopa men ändå. ÅH jag är så avundsjuk på det du ska få uppleva- kommer aldrig glömma känslan när jag fick upp Ru på bröstet. Vet att det inte känns så för alla, men för mig stod tiden stilla, och den känslan jag hade då var så mäktig. Kan fortfarande känna den där nyföding lukten från hans huvud... Jag blir tårögd bara jag tänker på det. Hoppas att du får en lika häftig upplevelse!

• kängu

Mugglan, din Moa är verkligen tidig med språket! Tycker absolut du ska vara stolt!

Svar på tråden Summan av kardemumman - livets väsentligheter