• kängu

Summan av kardemumman - livets väsentligheter

Telis, jag kanske redan sagt det men grattis till försäljningen! Det var ju en rejäl vinst det!

PB, skönt att ni hittat hem åt kissen, även om jag förstår att det är vemodigt...

• kängu

Mugglan, skönt att hon slutat stamma!

Ore, min man hade med sig två mikro-maträtter. Jag FICK inte äta ngt när vi väl kom till förlossningen, fast att jag var superhungrig. Så Mugglan har helt rätt i tipset att äta innan du åker in!

• kängu

Mugglan, håller alla tummar inför visningen på söndag! Förstår magknipskänslan Men det kommer att lösa sig!!!

BS, tråkigt med farmor

Telis, usch vad tråkigt att inte kunna sova. Jag hade en sån natt förra veckan och det är hemskt!!

• kängu

Vickan, jag har små tuttar så jag vet inte Men de rekommenderar väl utan byglar för att man inte ska få mjölkstockning tror jag...

• kängu

AM, såna föräldrar skulle jag också vilja ha!

• kängu

Godmorgon tråden!

MSW; Hoppas OP går bra! Det tror jag absolut!!

Porchez, välkommen!

Ore, snart snart snart!!!

STORA kramar till EA!!!!

Tummar hålls hårt för alla som behöver dom!

Här har vi haft en eländig natt med en förkyld Ru. Nu är han hur glad som helst och jag är helt död... Blir till att hålla ett konstant kaffeintag idag!

• kängu

Just det!
    Tummarna hålls självklart EXTRA hårt för Gosnosen just nu!!!

Nennelainen, hur gick det med tanten? Måste ni skjuta upp nästa IVF start nu? (förlåt om jag inte riktigt hängt med).

• kängu

Snigeln, trist med UVI! Krya på dig!

Tinga, förstår att det känns kämpigt att behöva söka ny tjänst. Men tror som Vänner skrev att det blir superkul sen att börja på nya kula!!

• kängu

Nu är det visst matdags för den lille diktatorn Ses sen!!

• kängu

Koko, blir du fumlig också? Jag är som någon slags kvinnlig version av Papphammar när jag är så trött som jag är nu. Dessutom säger jag konstiga saker... Den där intervjun jag var på för jobbet som jag sedermera fick, då hade jag knappt sovit ngt för Ru hade hållit låda. Jag sa verkligen de märkligaste saker på den intervjun!!! (och ändå fick jag det, väldigt skumt)

Svar på tråden Summan av kardemumman - livets väsentligheter