• kängu

Summan av kardemumman - livets väsentligheter

Åhh vi har haft kalas idag och jag massor med kakor, och vaniljpannacotta över!! Och det värsta är att inget kan stoppa mig från att äta upp allt!!!

• kängu

Tinga, jo visst är det så! Problemet är väl kanske att jag inte lyckas hålla ut utan lägger ner för snabbt! Men nu blev jag lite peppad bara av tanken på att det finns folk som tycker det är roligt att springa

• kängu

Min tanke: "Kan hon tycka att det är kul så ska fan jag med tycka att det är kul!"

Liiiiite knäppt va?? (så med andra ord, det kanske kan bli en löpare av mig med )

• kängu

Och nu när jag tänker på det, så finns det ju många fina löparkläder! Och roliga material som man kan nörda in sig på

• kängu

Junilejon, nakenmodell låter ju iofs intressant

(märker ni att jag är speedad av alla Chocolate chip cookies som jag tryckt i mig?!)

• kängu

Snigeln, ja absolut Nu börjar projekt löpning- ska bara dricka upp vinet först

AM, ja vi har firat med släkten idag! Det känns alltid lite konstigt när man firar i förskott, tycker jag med. Hade Livia ett mysigt kalas?

• kängu

AM, missade det med storsonen, fy! Hoppas han kryar på sig snabbt!

• kängu

Löparfråga: Funkar merinoull bra att springa i? Jag har ett gäng merinotröjor i olika modeller från Icebreaker nämligen. Eller är det bara syntet som gäller i löparvärlden?

• kängu

Tinga, nej egentligen inte, lite sämre fukttransport kanske iofs. Men i gengäld så värmer ju merinon även när den är blöt- det gör ju inte synteten.

• kängu

Tinga- Ja du har helt rätt, är ju jag som rört till det Tur att maken inte smygläser, han skulle skämmas för mig

Svar på tråden Summan av kardemumman - livets väsentligheter