• kängu

Summan av kardemumman - livets väsentligheter

Mugglan, det är inget fel på lägenheten, tror också bara ni haft otur Hoppas det vänder!!

Jag och Ru ska fira maken med frukost på sängen och liten present!

Kokosen, förresten, minns du att vi pratade om att du inte tål vete på brunchen, och jag sa att jag haft problem med magen men inte vet varför? Jag har testat att utesluta vete i typ två veckor nu och har faktiskt märkt skillnad

• kängu

Min magproblem är inte alls så illa som du hade det! Men störande ändå. Jag kör på dinkel stenhårt- bakar eget bröd i vilket fall så det är inga problem så sätt. Sen kan det ju vara en tillfällighet, men vi får se. Har inte undvikit stenhårt dock.

• kängu

Nu ska jag busa lite med prinsen, han är väldigt pigg trots feber o snuva. Kramar till alla!

• kängu

Vinkevink till er alla godingar!

Kommer inte ihåg allt jag skulle kommentera- är just nu rätt så slut som artist pga en Ru som vaknar va 15 ggr varje natt. En liten tand håller på att bryta igenom i lilla munnen så det kliar av bara attan, dessutom förkylning på det så förstår ni lite hur läget är...

Iaf, ville bara skicka STORA kramar till Mugglan! Förstår inte vad det är för del på folk???? Hoppas och tror att det kommer lösa sig!!

September, jag hoppas innerligt att allt är bra och att det inte är ett MA. Det är ju vanligt att grav.symtomen avtar nånstans vid v.9-10, det gjorde mina iaf (för att sedan komma tillbaka). STORA STORA kramar till dig. Har du fått tid för VUL?

• kängu

Liten, jag bokade massage till maken, uppskattat!

• kängu

Hej, hinner inte skriva så mycket, men:

Septemper, FAN också att din känsla var rätt Många stora kramar till dig!

Och gosnosen, Jag är så ledsen för er skull. Stora kramar till er med!!!

Livet är bra orättvist

• kängu

Vickan, min make tyckte den Dick Sundevall boken var rätt så dålig, men rätt komisk Men jag har hört många som gillar den! Jag rekommenderar som ngn innan "Att föda" av Gudrun Abascal, den tyckte maken var bra!

• kängu

Mugglan, va skönt att budgivningen kommit igång, äntligen!

EGO, petitesser i sammanhanget, men FAN vad jag är trött. Måste få en bra natt snart...

September & Gosis, tänker på er båda. STORA STORA kramar!!!

• kängu

Just det, minns nu att maken läste högt ur den Dick Sundvall boken, vissa passager som han tyckte var extra komiska. Minns att det var mycket om bröst Men det finns säkert mkt bra info där i med, tror maken fastnade på att han är lite stenålders i sitt sätt att uttrycka sig ibland!

• kängu

Parnassia, jag åt Losec Mups. Superbra!

Svar på tråden Summan av kardemumman - livets väsentligheter