• kängu

Summan av kardemumman - livets väsentligheter

Tinga, Jag förstår att det är svårt, men försök att inte lägg NÅGON värdering i HUR Piff äter, han får ju i sig så han klarar sig och det är ju det viktigaste. Ta detta tillfälle i akt att ta bort stressen kring maten (om det går), och låt honom bara äta när han vill och det som är kul. Skynda långsamt!

Du är en fantastisk mamma, och det kommer lösa sig med Piffs ätande (och Puffs!), men det kommer säkert ta tid, och vara flera bakslag på vägen, tyvärr! (men det vet ni ju själva också).

Hoppas att du inte tycker att jag låter för förnumstig, det är inte min mening. KRAMAR!

• kängu

(och jag vet att du redan vet det jag skrev ovan...)

Izzie, fy vad otäckt med maken

• kängu

Äsch Tinga, ser nu att jag bara uttrycker mig klumpigt och konstigt hela tiden! Hoppas du förstår hur jag menar

Ego, sitter på tåget på väg in till stan. Fått sova hyfsat inatt faktiskt *jippie*

Just det:

FREEEEEEEDDDDDDDDAAAAAAAAAAAAAAAAG!!!!!

Det är väl alldeles underbart!!

• kängu

God söndagskväll godingar!

Snaily, vad tråkigt med BOM

Hej Junilejon och OMS! Jag har nog bara hängt i tråden i snart ett år så vet inte om jag stött på er tidigare!

Fru.L- jag håller mina tummar hårt för er!

Tinga, hoppas på att det går över! Låter mysigt med er dejt

PB, härligt att ni börjar få ett socialt nätverk där nere! Det är sååå viktigt för att man ska trivas! Jag trivs faktiskt bra i hålan nu när jag har några att hänga med. Sen kanske vi inte bor kvar har för alltid ändå iofs Lycka till på samtalet!

Ego- bara 2 veckors mammaledighet kvar på ett tag. Ska njuta järnet nu!

• kängu

EGO EGO- jag måste komma igång och träna!!!! Är såååååå trött på min degmage. NU JÄKLAR!!!!

• kängu

Hej min favvo-Snigel! Jo det har varit lite bättre, imorse vaknade han 6.30 istället för 4.15 som han gjort de senaste fem morgnarna... Hoppas att det är en trend som håller i sig

Åh, jag längtar sååå efter att åka skidor!! Fast skit med tö, men snart kommer det säkert snö igen! Jag o maken pratade om att ta en långhelg uppåt, men det blir nog först i mars isf, iom att jag börjar jobba...

• kängu

Tinga, jag har tränat ganska mkt innan (iofs några år sen nu) och gillar att träna ffa danspass och styrkepass. Problemet nu har varit att få till det då mannen är hemma först kl 20 på kvällen och sista passet på mitt träningsställe börjar 19.30. Jag går minst två längre raska promenader om dagen, men behöver få in lite styrka i kroppen! Nu när jag börjar jobba blir det enklare, jag slutar ju i mer "normal" tid. Tyvärr gillar jag inte att springa, annars är ju det kanon just för att man kan göra det när som helst! Men kanske att jag ska ge det ett försök till, har du några tips som gör springandet roligare??

Svar på tråden Summan av kardemumman - livets väsentligheter