Summan av kardemumman - livets väsentligheter
Junilejon, Förstår att det känns tungt för er. Det kan inte bli tillökningen sen då, när maken fått sluta med cellgifterna? För jag antar att det är en "kur"? *kramar i massor*
Junilejon, Förstår att det känns tungt för er. Det kan inte bli tillökningen sen då, när maken fått sluta med cellgifterna? För jag antar att det är en "kur"? *kramar i massor*
Blivande- 33 är ju supermycket
Härligt!!
Mugglan, även jag stavar som en kratta nu för tiden. Liiiiite pinsamt med tanke på mitt yrke Fast jag skyller på att det ofta går väldigt snabbt när jag skriver inläggen här
Godmorgon!
Jag följer också med Porchez, jag kan ju ha alla grejer i min ficka på magen
Kommer inte ihåg allt jag läst ikapp för ni skriver ju som galningar
Frejis, är Bumsis busig på nätterna?
Just det, grattis i efterskott till namnsdagsbarn!!
Telis, låter himla bra att du fått en tid för snitt. En trygghet att ha!
Ego- nu har Ru's tand slutat klia så mkt så nu sover vi hyfsat gott på nätterna igen (att vi har infört välling som kvällsmål skadar inte heller ). Fast inatt fick jag "natta om" honom vid 3.30, satt o sjöng med sluddrig röst o lutade mig mot spjälsängskanten
.
Snailu, URK för dräktighetsundersökning!!!! Ibland när man ser på veterinärprogram på TV så visar dom ju det, och jag måste alltid kolla bort för jag mår så illa av det
Just det:
FREEEEEEEEEDAAAAAG!!!!!!
Om ni undrar varför jag alltid är först in på fredagar så är detta min jobbdag. Förresten har jag bara 1 veckas mammaledighet kvar nu, så sen blir det jobbdagar för hela slanten
Just det, är det så att man ska hålla några smygtummar för Snorkis kanske?
Håller i alla fall tummarna hårt för Blivande!
Just det, är det så att man ska hålla några smygtummar för Snorkis kanske?
Håller i alla fall tummarna hårt för Blivande!
Snaily,
Ore, vad skönt att du slapp bli snittad, för du ville väl inte det vill jag minnas. Men synd att du sprack så mycket!!! Hoppas att det läker ihop fint! Åh snusa nyföding nu, och njut!!!! Mysigt!!!
Kul att få höra din berättelse förresten. Tänk att det är så olika för alla
Vad ska lillkillen heta?