Summan av kardemumman - livets väsentligheter
Speaking of maken- dags att spendera lite tid med honom! STORA kramar till alla!
Speaking of maken- dags att spendera lite tid med honom! STORA kramar till alla!
Tack för grattis!
Japp Cicci, jag ska börja jobba. Har en väldigt jämnställd o engagerad make som gärna vill vara hemma, o själv är jag sugen på att jobba ett tag!
Ore, iiiiiiiiiih spännande!!
Tack för alla springtips förresten!
Just det, Stort Grattis till Livia & Amanda!!!!
Mycket bra dag detta tycker jag
*burp* Har ätit så mkt godis o kakor de senaste dagarna så jag blir inte ens sugen på lussekatt Mugglan.
Jag gillar inte skinnsoffor ngt vidare, vi har en brun i lite melerat tyg. Än så länge syns inga fläckar på den iaf...
Jag gillar den rosa Ektorpen faktiskt, men så gillar jag ju typ ALLT som är rosa också
Ego, just nu är jag glad för att min far INTE har ringt. Vi brukar ha vårt årliga samtal på denna dag, och jag såg inte fram emot att berätta att han blivit morfar för 5 mån sen. Skönt att jag slipper- det innebär ju inget för honom ändå. Han är ju inte närvarande i mitt liv och därmed inte heller i Ru's.
Undrar om Ore är på förlossningen nu????
Näe, nu ska denna kängurun gå o knyta sig. Tänkta hinna med en springtur imorgon innan maken sticker till jobbet, om jag orkar mig upp vill säga!
Tar det tillbaka det- han ringde precis. Men jag svarade inte... Det är ALLTID han som ringer, tror det är hans sätt att intala sig själv att han fortfarande har ngn slags kontakt med mig. Men ringer han nu så innebär det att han supit i ngra timmar för att våga ringa- då blir det inget kul samtal precis.
Äsch sorry för totalt ego och väldigt personligt inlägg. NU ska kängurun gå o sova, så jag orkar med den omtalade springturen (skriver det här för att det verkligen ska bli av...)
Snigeln, inget studs i benen alls men en väldigt degig mage