Summan av kardemumman - livets väsentligheter
Ore - GRATTIS igen!! Jag har också hört att klipp läker fortare än sprickor, så det är kanske så att det säger det som passar bäst i sammanhanget. Jag sprack mer än jag fattade när conny föddes (läste det i journalen efteråt), men det läkte fint och jag har inte haft några men av det. Tyckte det var väldigt läskigt att gå på toa i början, men fick med mig tabletter från bb som hade samma effekt som laktulos, så det var inga problem när det väl kom till kritan.
telis - Klart du ska behålla tiden hos aurora!! För att din förlossning (oavsett var bebisen kommer ut) ska bli så bra som möjligt måste du ju få bena ut alla känslor ordentligt innan, inte boka av några samtal "för att någon annan behöver tiden bättre". Nä, det gör mig arg!
Skulle jättegärna vilja våldgästa er lunch i morgon jag också, men jag är lite under isen just nu, så jag vet inte om det är en så bra idé.
blivande - GRATTIS till fantastiskt resultat!!! Åh, nu är det ett par jobbiga veckor framöver, KRAM! Kan det vara så att de fryser dem två och två för att det är större chans att åtminstone ett klarar att tinas?
Hoppas på PLUS för snorkis...
Mrs B - Välkommen hem om jag inte sagt det.
MSW - Vad skönt att det såg så bra ut efter operationen! När vet man om det är permanent "botat"?
Sen var det massor mer jag hade tänkt kommentera, men jag läste ikapp igår och har glömt det nu...
Nu är det sängdags, kram på er!