• _koko_

Summan av kardemumman - livets väsentligheter

muggles - Goa Moa!!

lappis - Jag vet, vi fattade ingenting. Det kändes väldigt turistifierat på något sätt (läs smaklöst) , och det som var starkt var ofta bara starkt. Hoppas ni har mer tur i restaurangvalen!
    Och du, hoppet är ju det sista som överger en...

liten - Semper har färdiga pepparkakor som är mjölkfria. Om du inte gärna vill baka menar jag.

*Vinkar frenetiskt till fruLlan*

Ska jag ta en kaffe eller försöka sova igen? Misslyckades förra gången, men fick blunda lite iaf...

• _koko_

fruLlan - Tänkte jag skulle skicka ett tackmms från conny, men han har inte gjort något roligt på sistone.

• _koko_

frulLan - Har vi pratat om personal shopper på Åhlens? Jag tänkte jag skulle utnyttja det när jag kommit i form igen, kanske något för dig med? Det kostar inget, men man ska ha en budget på minst 5' att handla för tror jag.

• _koko_

lulliga hjärtegryn? Inte ännu, men funderar på en mugg starkvinsglögg faktiskt...

• _koko_

Liten - Har ni köpt hus?!! Inboxa länk tack, är jättenyfiken!
    Och grattis till ljusstaken förstås.

Lappis - Lyckades inte fatta vart ert hotell ligger, men tuktuk är billigt där borta (fråga gärna på (hotellet vad sträckan ni ska åka borde kosta, för de försöker gärna lura nykomlingar...).

Lillebror slapp biverkningar, tjoho! Men han sov hela kvällen vilket gjorde att han åt en gång i timmen ungefär hela natten från midnatt. Gäsp. Även om jag nu kan liggamma hinner jag ju knappt somna innan han börjar böka igen.
    Trots det och det trista vädret känns allt ändå betydligt lättare idag, jag har ersättning hemma (sambon ska få premiärprova ikväll tror jag)!

Ha en jättejättejätteskön resa, AM!!

hattis - På cykeln bara!

Slötittar på the doctors, och fnissar så fort de har något reproduktionsrelaterat inslag, vi kan verkligen allt redan i tråden.

Nu måste jag får på mig lite kläder!!

• _koko_

Liten - Fniss, jag kom på det när jag hade postat, ni skulle ju göra peppishus! Vad fint det var, men jag blev lite yr av vinklarna.

Conny har inte reagerat på någon av sprutorna hittills, men lillebror är ju hans motsats i allt annat, så det var en överraskning att han klarade sig. Dessutom blev han JÄTTERÖD precis efteråt av ena sprutan, såg läskigt ut.

Förresten, kan rapportera att fotoboken vi beställde från fujidirekt blev galet fin, kalendrarna blev jättebra men på fotopapper (dvs lite svårare att skriva på), julkorten och fotona blev bra men inte perfekta. Tyckte den röda färgen blev lite skarp.

Nu gnäller lillebror efter mat!

• _koko_

Liten - de svåra är nog att få både och. Önskefoto gör kalendrar på "vanligt" papper, men då blir bildkvaliten inte lika bra i stället...

Svar på tråden Summan av kardemumman - livets väsentligheter