Summan av kardemumman - livets väsentligheter
Hattis, har svarat tillbaka. Lite komiskt måste jag säga . Håller tummarna för att maken får hjälpa dig att smussla undan vin
.
Natti natti tråden.
Hattis, har svarat tillbaka. Lite komiskt måste jag säga . Håller tummarna för att maken får hjälpa dig att smussla undan vin
.
Natti natti tråden.
Tinga, jodå, det blir fika. Kan du inboxa ditt telefonnummer till mig?
Oj Vänner, inte bra med ryggont . Är det foglossning?
Lappis, de tyckte säkert att du var jättetrevlig. Tycker precis som de andra att det värsta är om det blir tyst.
Trevlig helg allihopa .
Vill tacka EA och Tinga för en trevlig fikastund mitt i julruschen. Kul att se er i verkligheten .
Ja jäklar vad det snöar här. Tänkte på dig EA, om ni verkligen skulle ge er ut för att köra imorgon. Sitter själv och funderar på huruvida det är värt att ge sig ut på vägarna imorgon, och det rör sig ändå bara om 2,5 mil.
Hihi, tur att du fick hem tabletten .
Oms, vad skönt att det antagligen inte är något farligt. Hoppas att du snart kryar på dig så att du kan äta gott i jul.
Har inte så mycket att tillföra i barnvagnsdiskussionen men det låter jobbigt om man måste ta av hjulen för att få in vagnen i bilen.
Nu ska jag sova, god natt .
Tittar in lite snabbt...
Vickan, oj, vilket råd angående bebisar och svininfluensa . Skulle vara svårt att hålla. Varför vill inte svärmor vaccinera sig? Eller är hon allergisk?
Muggles, låter skönt att ha ett barn som somnar så lätt och accepterar att bli väckt mitt i natten för att sätta sig i en kall bil .
EA, trist med BOM . Kram!
Snaily, hälsa Page. Har undrat hur det går för henne och hennes lilla vovve. Kan du inte övertala henne att komma tillbaka till tråden? . Skönt att barnen inte är lika rädda längre och att Korven är snäll
.
Tack för tummhållningar angående jobbet. Vi får väl se vad som händer i veckan. Usch, om inte annat så hade det varit skönt att få det för att slippa att genomgå den här väntan på besked igen på ett tag
.
Nu ska jag fortsätta fixa lite här hemma innan jag blir för trött. God natt allihopa!
God morgon i tråden .
Mrs B,usch och fy, hoppas att det bara var något tillfälligt och ingen magsjuka.
Parnassia, ajaj, det låter som att det gjorde ont! Och jobbig, stor kram!
Snorkis, kul med en bok. Kan tänka mig att det inte skulle ses med blida ögon om föräldrarna inte fick veta. Har en kompis som väntade ganska länge med att berätta för sin familj, vet inte riktigt hur familjen tog det men jag hade blivit ganska besviken skulle jag tro. Grattis till färdigt badrum .
Nenne, såg du den här artikeln? www.aftonbladet.se/wendela/barn/article6294013.ab
Lappis, hoppas att det löser sig med väder och flyg.
Här är det packning som gäller idag så att vi kommer iväg till mina föräldrar. Hoppas att vägarna kommer att vara ok.
Telis, ska ni fira jul i ert hus? Du kanske sagt det men jag har glömt det i så fall...
EA, ingen aning om man får, kanske går att ringa till någon ansvarig för revyn och fråga. Prata med din bror, det kan väl vara bra att ha någon i familjen och prata lite med?
Nenne, ja det är klart att de kommer att bli glada! Eller hur tror du att de kommer att reagera?
Var på ansiktsbehandling i lördags och nu ser min näsa ut som att jag har haft snuva i en vecka, skinnet flagar sig. Verkligen snyggt...
Telis, jag hoppas att ni kommer att tycka att det är mysigt att fira själva, och med miljarder kartonger så klart .
Vänner, fy vad otäckt att få en kökslucka i huvudet! Och stackars prinsen, klart att han blev rädd. Men du var bättre i ryggen, det är bra. Hoppas att du inte får en allt för stor bula av den jäkla luckan.
Frullan, jag säger som de andra, förstår de inte att ni vill stanna hemma om Borren är sjuk? Hoppas att han kryar på sig snart.
Nenne, ja det verkar vara något speciellt med första barnbarnet . Maken har tre syskonbarn och efter det att det första kom så undrade svärisarna om inte vi också skulle ha en snart för det var ju så roligt med barn? men efter det att nummer 2 och 3 kom i snabb följd har vi aldrig fått den frågan igen
. Du får rapportera efteråt hur de reagerade
.
Sweet, välkommen till Sverige .
Junilejon, det låter jättejobbigt . Kram!
Ego, är helt slut. Har i alla fall mellanlandat hos mina föräldrar. Det tog 3 timmar att köra istället för 2 som det brukar, inte så lång tid kanske men det var jobbigt att köra, ganska mycket trafik och bitvis väldigt ?spåriga? vägar. Det är sådana här dagar man är glad för att det finns antisladd-system. Imorgon är planen att vi ska åka vidare till makens familj för att fira jul där. Jag har sagt att jag inte tänker köra imorgon, jag har gjort mitt idag .
Kollar säkert in imorgon men om jag inte gör det så God Jul allihopa! Och ni som ska ut på vägarna, kör försiktigt!
God natt!
Hej allihopa,
Här är det plusgrader så snön smälter så sakteliga bort. Men å andra sidan så kanske det är ok vägar att ge sig ut på. Men trist att det inte kunde få vara ett par minusgrader och fin snö på julafton. Nåja, vi ska ju norrut så där är ju lite kallare än här .
Jag vill gärna vara med på tråddejt i Skåne men jag vet inte riktigt var vi kommer att vara den 28. Går det bra att vänta lite till med att lämna besked?
Vickan, hoppas att du klarar dig bra utan lergigan. Huh för illamående.
Jag fick inte jobbet. De fick inte så mycket pengar som de trodde att de skulle få när jag var och hälsade på . Även om jag hade räknat med att det inte skulle bli något så hade jag fortfarande en liten gnutta hopp så det känns ganska trist just nu. Hursomhelst så var det skönt att få besked och slippa gå och fundera över det.