• Oupsie

Summan av kardemumman - livets väsentligheter

Stackars Victor som har ont i magen. Och Liten. Hoppas att magarna kryar på sig snart.

PB, ooh då är ni också snart igång! Förstår att det rör upp en massa känslor och att man oroar sig något kopiöst men skulle du inte ångra om ni inte försökte? Kram!

Lapinette, låter som att ni haft det lugnt och skönt!

Snorkis, snart är det din tur att se sprattel i magen .

Angående parfymfritt tvättmedel, vi hade det ett tag men vi bytte tillbaka för jag tyckte att det luktade så konstigt Är det något som ni som har parfymfritt märkt? Eller var det bara min näsa det var fel på?

• Oupsie

Jag kanske ska ge upp försöket att läsa ikapp . Inser att jag verkar skriva samma sak i inläggen i alla fall... men de med magproblem får min sympati, dubbelt upp .

Parnassia, nyfiken på vilka namn ni funderat på, vill du inboxa? Somna i sked låter som en bra plan .

• Oupsie

Vickan, läskigt med besked! Fast bättre att få besked än spekulationer. Grattis till 9 år!

• Oupsie

start september skrev 2010-01-11 21:43:14 följande:

Jag tror inte Hattis varit inne alls sedan innan jul? Hoppas allt är bra!
    Hoppas jag med! Hattis kom fram!
  • Oupsie

Tinga, det låter lovande med dagis för Piff och Puff. Skönt att de tog för sig . Tre hela dagar och sen ingenting alls? Det låter tufft men det är säkert jättepedagogisk, vad vet jag .

• Oupsie

BS, vad skönt att värdena ser bättre ut så ni får komma hem imorgon. Kul att Iris tyckte att det var spännande med lillasyster! Och kläderna .

• Oupsie

Kikar in och önskar Telis lycka till imorgon! Så spännande, snart är televinken här .

Skönt Snaily, att slippa jobba.

Vickan, om ni skulle sluta trivas "tillräckligt bra" så kommer ni säkert hitta mer inspiration för att söka er från hålan.

Oj Snorkfröken, det var ganska stor skillnad .

• Oupsie

Semlor... ingen favorit hos mig. Men det kan ha att göra med att jag inte gillar grädde, eller tycker att det är speciellt gott med mandelmassa. Och utan det så blir det mest en torr bulle och då väljer jag hellre något annat att äta .

• Oupsie

Vickan, jag förstår. Men som Sweet sa, det är aldrig försent och eftersom du inte har valt den hålan så kanske du kan få välja en annan håla om några år .

• Oupsie

Muffinstönt, Blivande Fru L=Blivande Fru Muffin= Muffinsfrullan och eventuellt några namn till som jag inte kommer på just nu.

Hon har en bild på muffins vid sitt namn som man blir jättesugen på muffins av .

Svar på tråden Summan av kardemumman - livets väsentligheter