• Oupsie

Summan av kardemumman - livets väsentligheter

Ohh, vilken nyhet att mötas av, såhär på måndag morgon

Superduperstort jättegrattis Nenne!

Gud vad roligt!

• Oupsie

Kikade in jättesnabbt i galleriet nu. Jättekul att se hur ni alla ser ut . Måste gå nu men kikar in lite senare hoppas jag.

Grattis igen till Nenne, och till P såklart. Helt plötsligt blev det lite ljusare ute. Så jäkla roligt!

• Oupsie
    snaily skrev 2009-12-08 19:59:27 följande:
    Nej Frullan, EA jobbar ju med "paprikor"! Nu fick du nåt att fundera på tills EA inboxar dig det rätta svaret
    Hehe, tänkte precis säga samma sak .
  • Oupsie

Ore, jag gillade det isblå kaklet bäst. Fast det är svårt att se på nätet hur det verkligen ser ut. Och så röstar jag också på w i sonens namn. Så söt han är, och vilka fina byxor han hade .

EA, det är verkligen märkligt att ni ska behöva vänta i två år Jäkla skitlandsting det här är. Fast de lyckades i och för sig ganska bra med vaccineringen om man jämför med andra landsting. Men annars är jag inte så imponerad av det...

Tinga, Elegant? Hihi, ja elegant som en bulldozer är hon . Vilka söta killar du har. Det är verkligen svårt att förstå att de kan vara så besvärliga med maten när de ser så glada och välmående ut på korten.

Det var verkligen kul att se er alla i galleriet. Vilka söta barn ni har! Och katter och hundar . Ingen mer som vill visa sitt ansikte i galleriet? *nyfiken*

Jag vill också vara med på träff i Skåne. Kommer nog inte att vara här så mycket i jul men om jag är här när ni ska träffas så vill jag gärna vara med.

Vinkar till Sweet.

BS, kom tillbaka . Ber om ursäkt om jag sa något som sårade dig.

Vad var det mer...

• Oupsie

Hej Snaily, tack detsamma. Vad söt han är, din korv .

Nu ska jag käka middag. Känns som att det var något mer jag skulle kommentera... får göra det senare.

• Oupsie

PB, jobbigt att tappa hår och Piggelin också, som kvinna tror jag också att det är extra jobbigt för det är ju inget man räknar med ska hända.

Vickan och Telis, det låter jobbigt med aktiva bebisar i magen, men samtidigt ganska mysigt .

Fy vad läskigt det du skrev om din kompis Junilejon

Lapinette, gud vad kul med en resa till New York! Fick också SAS erbjudande idag och det var ju verkligen ett bra pris.

• Oupsie

Koko, vad skönt att kuratorn verkar bra. 1,5 timma är ganska länge. Vad är det för läxor du fått? Eller det kanske du inte vill säga.

• Oupsie

Lapinette, jag tror att man fick anmäla sig till den. Eller har du kollat din skräpmail? Min hamnade där i ett par dagar insåg jag. Fast vi borde nog ha fått den danska kalendern istället, att flyga från Stockholm är ju jättejobbigt när man bor som vi gör

• Oupsie
    passionsblomman skrev 2009-12-08 22:38:58 följande:
    Inte för att på NÅGOT sätt antyda att JAG skulle vara gammal...
    Hihi

Du har rätt, många gamla har väldigt tunt hår. Men då är de ofta betydligt äldre än vad jag vet att du är
  • Oupsie

Piggelin, det är väl inte ett i-landsproblem. Förstår att det måste känts jättejobbigt. Men jag förstår ändå hur du menar, det finns alltid de som har det värre...

Svar på tråden Summan av kardemumman - livets väsentligheter