Summan av kardemumman - livets väsentligheter
Kikar in för att säga hej, samtidigt som jag väntar på att middagen ska bli klar. *kravlar mig ur min håla* Jäklar, trillade ner rejält i depphålan men jag gör mitt bästa för att ta mig ur den. Har smygläst lite undertiden dock. Får se om jag kommer ihåg allt som jag skulle kommentera?
Säger hej till Porchez och Parnassia, *vink, vink*.
Muggles, jag hoppas att de här visningarna gör susen och att budgivningen kommer igång. Tycker att er lägenhet ser jättefin ut och förstår inte varför folk är så sega i starten? De kanske behöver se den mer än en gång. Den lägenheten som vi har kollade vi först på en gång men maken tyckte inte alls om den då. Av olika anledningar var den här lägenheten vid det tillfället ganska svårsåld, och efter ett par veckor åkte vi och tittade på den igen och helt plötsligt kändes den mycket bättre.
September, vad jobbigt att du har en dålig magkänsla. Hoppas att allt visar sig vara ok.
Gosnosen, håller tummarna. Jobbigt med väntan.
Julklappar? vi har ännu inte löst frågan om var vi ska fira jul, så vi har inte heller bestämt om vi ska köpa julklappar? Maken tyckte att det lät som en bra idé att åka på semester och strunta i julen hemma, men att det beror på hur det går på hans jobb i november om han kan åka utomlands i december eller inte? suck. Då lär det väl inte finnas några biljetter kvar någonstans? Makens mamma förvånade när hon ringde för ett par dagar sen och undrade om vi inte kunde åka utomlands allihopa över jul. Det hade ju varit en lösning men jag vet inte hur lätt det är att få ihop en resa till 8 vuxna och 3 barn över jul med så här kort varsel? Framförhållning är inte ett ledord i makens familj?
Men jag gillar att köpa julklappar, tycker att det är jättekul att fundera ut bra presenter och lägger ner ganska mycket tid på julklappar varje år.
Har säkert glömt något men nu måste jag ta hand om maten? Stor kram till alla som behöver!