Hoppas att alla hade ett bra nyårsfirande!
Sol...? Här snöar det. Fast eftersom jag inte behöver gå utanför dörren så klagar jag inte, det är sånt där fint snöfall med lagom mycket snöflingor som dalar ner...
Snaily: Trist att behöva lämna nyårsfirandet för att åka och jobba...
Angående fyrverkeriträning så hade lillkillens kusin litet sådant, fyrverkerismällarna var tydligen inte roliga... De fick ligga i sängen med henne och säga att "det är bara ikväll, och de smäller bara för att de är glada".
EA: Skit med tanten...! Att se till att du får remiss låter som en bra plan! Huset låter desto roligare, hoppas att det är så bra som ni tänker er när ni kollar på det.
MSW: Häftigt med ny frisyr bara sådär... Själv vågar jag inte klippa lugg eftersom jag ångrat mig så gruvligt varenda gång jag försökt...
Piggelin: Usch, ramla låter inte bra. Hoppas att det bara är ömhet... När den gått över kanske det inte vore så dumt att få litet massage eller att gå till en naprapat eller kiropraktor och kolla så att allt är ok... (Min kiropraktor brukar hitta alla möjliga spända muskler efter att jag råkat ut för något, stukad fot eller fall i skidbacke eller liknande...)
Oupsie, MrsB, AM: Hejar på er, och hoppas att kommande viktnedgång går snabbt och lätt!
Jag ställde mig på vågen häromdagen, tror jag har en glädjevåg för enligt den skulle jag bara väga 2-3 kg mer än min normalvikt... Fast det kan ju vara sant, men då har jag tappat en hel del muskelmassa. Min önskevikt är vissertrligen ytterligare 3 kg lägre, men jag har för länge sedan insett att det skulle innebära alldeles för mycket försakelser för att komma dit och stanna där. Plus att mamma nästan skrek högt av fasa när jag nämnde det, eftersom jag då skulle hamna på ett BMI på litet under 19...
Vår inflyttning i huset är uppskattad att ske i mars-april enligt maken, vilket jag genast korrigerar till maj-juni i mitt huvud Särskilt som maken även ska starta upp sin egen firma nu också. (Han verkar få en hel del att göra i alla fall, som det verkar, han är tydligen bra på att marknadsföra sig...)