Summan av kardemumman - livets väsentligheter
AM: Det låter som ett fyndpris Inboxar min adress senare ikväll när jag inte är "enhänt" längre, så får du säga vad totalsumman blir och vilket konto du vill ha pengarna till...
Lillkillen börjar växa ur storlek 56, åtminstonde bodiesarna är litet korta både i ärmar och i grenen...
Telis: Angående äta, så blev ju jag lokalbedövad efter förlossningen, och fick då inte äta eller dricka förrän bedövningen börjat släppa... Vet inte om det funkar något liknande under ett snitt? Tydligen var de rädda att någon mat kunde hamna fel utan att jag kände det.
Nedre regionerna hos mig har nog läkt ganska bra. Gör litet ont ibland, typ sticker till rejält ibland. T.ex. när jag sätter mig skräddare i sängen vid nattamning Har återbesök hos uroterapeuten om 2 veckor, hoppas få expertutlåtande antingen då eller på återbesöket hos BM några dagar senare... Och får jag inte de svar jag vill ha, ska jag kräva att få komma till en gynekolog (inte för att jag egentligen vill dit men...). Skulle vilja bli "friskförklarad" och färdig att börja träna!!! Med litet flyt kan jag tävla när säsongen drar igång, det är planen iaf!