Och du minns helt rätt, jag hade inte räknat med så lång leveranstid...! Men det gick ju ganska snabbt ändå
Och jag hade vagnen i god tid innan BF.
Alternativet är ju att du hittar en vagn som finns på lager direkt, annars tror jag inte det går särskilt mycket snabbare att beställa från Sverige. Frakten tog ju inte många dagar, det är ju leveranstid från fabriken som tar mest tid.
Sweet: Superbra skrivet, och jag håller helt med. Det känns ofta som att alla andra har superkoll, och lyckas mycket bättre än man själv med det mesta, medan man själv bara kommer till korta...
Själv försöker jag påminna mig om att JAG måste välja vad jag ska prioritera i mitt liv, för ingen kan vara perfekt i allt. Visst vill jag ha en uppåtgående karriär, lyckligt familjeliv med hembakat bröd och nybakta bullar titt som tätt, framgångsrik på tävlingar (vilket kräver mycket träning), bo i stort fint hus som alltid är i ordning, hinna ta det lugnt, träffa vänner, vara spontan osv... Men allvarligt, det går helt enkelt inte tidsmässigt! Och det är upp till mig att använda den tid jag har och lägga den på det som ger mig mest, och sedan försöka strunta i allt jag inte hinner med... Lättare sagt än gjort, men man kan ju alltid försöka!
Vänner: Jobbigt med ryggont... Hoppas bion blir riktigt trevlig. Vi ska också försöka ta oss på bio någon kväll (eftersom jag faktiskt KAN tänka mig att vara åtskiljd från lillkillen några timmar, vilket vissa i min omgivning reagerar på...)
Men jag kanske inte ska säga något, jag höll ett tag på att predika för min ena syster tidigare idag... Hon tror att de ska kunna ha sin bebis sovande i ett rum bredvid deras, från att den är nyfödd. Hellre det än att behöva ha byrån med kläder i rummet bredvid, tydligen. Besinnade mig dock ganska snabbt, och nöjde mig med att kommentera att "jaja, jag tror att ni gladeligen möblerar om ganska snart, men det visar sig väl". Fasen vad besserwisser jag kan vara ibland